Juice Defender

Diskussion i 'Galaxy S' startad av Klonka, 3 juli 2010.

1. Klonka

Klonka Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Någon som testat denna app till Galaxy S? Bra sätt att spara på batteriet?

2. FlyingGnu

FlyingGnu Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Kan ju säga att den fungerar bra på mini pron i alla fall, nackdelen är att eftersom den stänger av datatrafik när skärmen är av (på 2 min var 15 minut) så kan inte truecaller hitta vem som ringer om det inte ringer under just dessa två minuterna. Så ja min erfarenhet är att den fungerar bra, beroende på vad mer du vill att telefonen ska göra. Har dock inte testat den på Galaxy S så detta svar kanske hamnade väldigt fel..:)

3. niiloa

niiloa Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    90
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel4a

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel4a
    Har provat JuiceDefender + tillägget UltimateJuice; på pappret suverän kontroll på trafiken som jag bra gärna skulle vilja ha (i synnerhet att datatrafiken slås på varje timme för synkronisering och släcks helt på natten). Desto värre fick jag inte det att fungera; APN slogs inte på alls. Undrar om det är något annat som stör men har iaf inte andra 'automatiseringsapps' igång. QuickSetting har jag men det borde väl inte ställa till det?!

Såg att andra hade givit både ris och ros till JuiceDefender här på forum, har fortfarande förhoppningar att få det att funka men har tills vidare avinstallerat. Ytterligare erfarenheter, någon?