Kendo m7 stänger av sig.

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av Blixxten, 18 maj 2011.

  1. Blixxten

    Blixxten Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 maj 2011
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej

    Idag så skulle jag ladda min Kendo så jag stoppa i laddaren och batteristapeln går ju upp och ned när den laddar men de märkte jag efter några minuter att den inte gjorde. Jag startade också programmet "Appstore" under tiden... sen bara slockna Kendon men dendär skrollsaken lyser fortfarande. Har försökt att trycka på alla knappar men det händer inget och den har laddat i ungefär 3 timmar nu. :ehm:
     
  2. drnashlenin

    drnashlenin Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 aug 2010
    Inlägg:
    797
    Mottagna gillanden:
    184

    MINA ENHETER

    Prova att söka i befintliga trådar om Kendo och Limited Label så kommer du hitta svaret.

    Återigen (jag har precis svarat på ditt andra inlägg om uppgradering), flasha om den så är jag väldigt säker på att det problemet kommer att lösa sig. För att lösa det mest akuta problemet, sätt in en nål eller ett gem i "reset" på baksidan och anslut plattan med både laddare (i laddningshålet inte i hörlurskontakten) och anslut även usb kontakt så den får spänning från 2 håll. Vänta kanske 10 minuter och håll powerknappen intryckt tills den startar. Jag tror iofs att bara en reset kommer hjälpa, du kan lugnt testa reset för inga appar eller inställningar försvinner.