Absolut så kan jag sälja den och du blev inte för jobbig
RAM-minnet är 512 MB. Fullständig spec finns här:
http://uk.computers.toshiba-europe.com/innovation/product/FOLIO-100/1098754/toshibaShop/false/
Det där med bakgrunden känner jag inte igen, min skärm fylls ut ända ut i kanterna.
Rootning och ROMS är det roligaste och det är otroligt enkelt. På XDA finns det en handfull roms. Ladda hem en, döp om till update.zip och flasha i stock recovery. Klart! Faktum är att det blir en helt ny platta med dessa custom roms, Toshiba fick inte direkt till någon fullträff med sitt eget gränssnitt. För närvarande är det FolioTnT på den. Det är vanilla android blandad med väl valda delar från Viewsonics Tap 'n Tap. Det finns även CM7 vilket är trevligt.
Vill du att den ska se ut som Notion Ink Adam så finns det även en sån rom.
Jag har använt den i soffan mest. Lite slöurf, lite spel och lite YouTube. Den är rapp, laggar ingenting i tunga spel som Dungeon Defenders. Jag upplever den som mycket tablet för pengarna, framförallt med de förbättringar som folket på XDA stått för.
Men till syvende och sist så använder jag den alldeles för lite och då säljer/byter jag den hellre så den kommer till användning.
Click to expand...