jag har haft min galaxy s i snart en vecka. Är förälskad i skärmen men blev snabbt besviken då jag ganska direkt märkte av detta "lagg" som många skriver om.
Hade en rootad hero innan och tyckte den kändes snabbare.
Har dock installerat en autokiller och nu känns mobilen mycket rappare. Verkar som att den har problem med att riktigt avsluta program. Jag hoppas att detta är något som kommer att fixas i den kommande updaten.
Fördelen med Iphone som jag ser det är att den är stabil när man köper den. DU behöver inte trixa och greja för att få den att fungera bra. Dock verkar laggproblemen inte finnas på alla mobiler.
Annars ser jag bara fördelar med android, och fixar samsung dessa buggar kommer jag rekommendera galaxyn till alla jag träffar.
Du har så mycket möjligheter att anpassa din mobil med widgets. I LOVE WIDGETS!!
EDIT: Plus att alla mina vänner köper Iphone och då känns det roligt att gå emot strömmen. Hade min Hero i ca ett halvår och blev aldrig less på den. Man pillrade alltid med att leta widgets, ändra bakgrunder mm.
Med Iphone tror jag att när man installerat dom program man vill ha så gör man inte så mycket mer med mobilen.
PS. Stor fördel med Iphone är alla snygga spel, där är jag avundsjuk.
Last edited: 2 augusti 2010