Vad ska hjälten åta sig nu?

Diskussion i 'Hero' startad av Mattica, 24 mar 2011.

  1. Mattica

    Mattica Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 aug 2009
    Inlägg:
    68
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Nu börjar min Hero bli till åren, och jag kommer med all sannolikhet köpa en ny maskin till i sommar eller när nån ny supergrym grunka dyker upp.

    Mina frågor till er, kära Droidare är:

    Vad gör jag med den nu?
    Jag vill få ut så mycket som möjligt den här sista tiden (<3) och har fått upp ögonen för rooting, men aldrig vågat prova, så vad ska jag ta isf?

    Vad ska jag investera i härnäst? :money:

    och slutligen, har nån av er haft problem med 3,5mm ingången? min har precis gett upp...

    Tack, Gang!


    *EDIT*
    Har nu rootat till Elelinux 7-romen i brist på idéer, gick galant, och romen funkar bra om än lite segare än vanligt.
    Rekommenderas!
    Till er som undrar så är det väldigt enkelt att roota, det jobbiga är snarare backup-arbetet av alla kontakter och ev. media eller annat man vill spara.
     
    Last edited: 24 mar 2011
  2. MeemSenco

    MeemSenco Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2010
    Inlägg:
    533
    Mottagna gillanden:
    24

    MINA ENHETER

    Elelinux 7 är ju en hel grym rom, dock har han slutat med roms nu, så blir inga uppdateringar, möjligen när CM släpper en helt complete rom, men jag körde in den nya sense uppdateringen, överklockad till 691 Mhz och flyter på hur fint som helst :)
    Dock är det ju bara 2.1...

    Som en ny telefon så tycker jag du väntar på HTC Pyramid, verkar som en helt sjukt bra telefon :)