Till att börja med vet jag inte hur det är generellt med telefoners relation till en j*vla massa vatten, då jag aldrig har utsatt någon av mina lurar för den mängden jag gjorde igår. Har ju dock läst en del om vattenskador av både lägre och högre kaliber, men ber om ursäkt om tråden är lite off eller bara uppenbar 
Hursomhelst så tog jag iaf en liten lätt promenad på en halvmil igår kväll när det regnade som värst i Stockholm. Var helt genomsur efter bara fem minuter, och det tog väl runt en timme att gå totalt. Hursomhelst så försökte jag få tag på vänner under tiden, men när jag kom fram var det enda som hördes ett ytterst svagt mummel/viskande. Antar att högtalaren inte tyckte om att ligga inpressad i min byxficka under promenaden... Men efter bara 2-3 timmar efter att jag kommit hem fungerade den utmärkt igen.
Är det nån annan som råkat ut för nåt liknande? Eller haft otur och behövt lämna in på rep.? Känslan jag fick var att X10'an var rätt tålig ändå, och det blev jag rätt glad för
Last edited: 9 augusti 2010