Separera namn med ett kommatecken.
Borde väl funka med vilken tablet som helst egentligen? Bara den har tillgång till market? /R
Tja! Sugen att köra gmote och något xbmc remote på en android platta. Någon som gör detta idag och har någon erfarenhet? Mao kunna ha den som...
Har snart en Spica till övers, pma för mer info :) /R
Tja A! Vart köpte du den och vad kostade den inkl allt? /R
Du menar byta ut hela innehållet till nya delar istället för att spara några tusenlappar och köpa en ny? :) Hör med Engström telecom de kan nog...
[IMG] Hej! Telefonen är i bra skick med skydd för displayen och är inte låst till någon operatör. Kommer i kartong med * Android OS...
i4an är nu avbeställd och nu kollas det på Desire och motsvarande. /R
Spican känns seg och vill ha något annat. Köpa beg är klart ett alternativ. Får iPhone med ett rätt bra abb 499/mån och ringa för hela beloppet...
Hej! Jag har gjort något som jag aldrig trodde att jag skulle göra, jag har beställt en iPhone 4 :) Imorgon så har det gått 2v sedan...
FETT! jag som tänkte köpa en ny mobil för jag så gärna vill ha mt! Blir att flasha/roota då :) Kan man få den helt stock igen om man...
Multitouch? Vad har jag missat? /R
Då har jag bara haft tur i 10år mao :) /R
Funkar skitbra på min Spica förutom att ljudet endast kommer ur högtalaren på baksidan. Annars lirar det riktigt bra. /Robin
www.dealextreme.com där har jag gjort ett 20tal köp :) Alltid funkat bra, lägg till "Add Drop Shipping Service! när du beställer bara så kommer...
Vart har de kontor? Har de i Sthlm så kan jag svänga förbi och flukta :) /R
Jag har de senaste 7åren beställt hem ett 100tal paket från Asien och Nordamerika och har endast en gång behövt betala skatt. Chansen är mao inte...
Läst folk som kör XBMC remote på denna och får det att lira. Ca 700kr inkl frakt kan det ju vara värt med en smidig bajs/xbmc fjärr? /R
Ingen som vet vad han har för bil? Nä skoja bara. Hoppas den blir sämre så man slutar vara beroende av skiten. Vad tycker du är dåligt med den...
Jag startade om min Spica och fick en röd ikon som ser ut som en bloddroppe som heter "Places" /R
Bara åka dit med legitimation så är det biff! Jag gör alltid så då jag har stenkoll på mina paket :) /R
Köp detta för 65kr inkl frakt och lacka det själv? >...
Intresseklubben informerar: Copilot funkar grymt bra på min Spica med 2.1. Har ni inte köpt utan bara kör trial på Navigion så gå över till...
Jag har ett udda fel på min Spica. När jag väljer att det ska vara landskapsvy så är programet jätte segt att starta, tar några minuter att...
Jag kör Copilot på min Spica och jag är riktigt impad. Hjälpt mig en massa och funkar lika bra som en extern gps. Rekomenderas! /Rob
Hej! Söker en app som för statistik över hur ofta aps använder. Känns som man installerar en massa och vore skoj att veta hur ofta dessa...
Oj det är precis vid mig! Dock lyckades jag nu som tur var. Tur att man är envis :) /R
NU! Efter att ha gjort samma sak 28128288282 gånger så gick det! /R
Nu vill den nödåterställas men det funkar inte heller. Hittar telefonen annars i NPS som vanligt mm skumt... Ingen som vet? /R
Försökt igen nu och gått 20min och samma sak. Någon som vet vad som är felet? Kör Win 7 64bit. /R
Såhär ser det ut :) [IMG] /R
Hej! Håller på att uppgraderar Spican. Testade länge innan den ens laddade ned uppgraderingen men nu har NPS stått på steg 3 "Installera...
Säljaren sa att den var olåst men min var låst får samma meddelande som du :( Blir att lämna tillbaka imorgon då de stängde för 10min sedan :( /R
Vet inte om ett upplåsningssim får plats i denna. GSMteknik.se vill ha 450kr för en upplåsningskod och det verkar som att många inte kan fixa...
Sweden - Telia finns med här > http://www.unlockallcellular.com/huawei-u8110-unlock-code-p-47900.html ca 260kr för en upplåsning. Dock vet jag...
Hej! Funtar på att köpa denna på Expert dock är den felia låst. Någon som vet vart jag kan få tag på en upplåskod eller om "upplåsningssim"...
SÅLD
Hej! [IMG] Säljer nu min ca 1 månad SonyEricsson Xperia X10 (inte mini). Den är köpt på Phonehouse och kvitto finns. Detta medföljer vid köp. *...
Bytes mot en Androidlur Eller säljes för 2600kr Ring, smsa 0739420002 eller skicka pm! MVh Robin
Min andra favvosite dvs :) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39169 108.76 U.S. dollars = 827.619794 Swedish kronor inte så hemskt...
Såld!