Separera namn med ett kommatecken.
Det går att ställa in 4*4 om man vill i touchwiz
Jag kör uteslutande med 3g fungerar super bra, 4g körde jag första dagen och inga problem alls men vill spara batteri där av 3g.
[IMG] Kan inte vara så besviken
Jag är nöjd
[IMG] [IMG]
Efter alla år med nova så har jag lagt den på is för att köra med toutchwiz, och hittills fungerar det bra.
Har inte kollat på hur mycket som vart "uppätet" allt syncades automatiskt innan, just nu har jag 23gb ledigt . Kör med 32gb, har inte testat 4g...
Riktigt nöjd med storleken, svart tog jag. vart lite förvånad att luren kom idag, den skall ju släppas den 4 september, men jag klagar inte,...
Skriver detta på min nyanlända s6 edge plus, skickades från 3
Nexus "bara" har 4.02 , skulle inte nexus telefonerna ha det senaste ???? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Nu verkar det fungera med att ladda ner torrents. Alla spärrar är borta wooohoooo Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Tog bort proxy ip, nu fungerar allt perfekt, fick en hastighetsökning på köpet från 7.3 mb/s till 10,32 mb/s med telenor 10mbit / sthlm....
Äntligen, nu ska min telefon vara på utlämmningsstället, beställde från telenors kundtjänst den 11dec. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Skulle köpa 5st, det vart typ 35$ med frakt Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jag hade tänkt att prova med att beställa ifrån Alibaba, det går att få tag på stickers för ca 0,4$ altså ca 2.5:- styck ex frakt. Sent from my...
Någon mer från telenor som har fått sin leverans bekräftat Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Var det inte apple som stämde htc just för dessa genvägar. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Väntar fortfarande på min lur, ringde för 23gången till kundtjänst och nu sa hon att inom 10 dagar ska luren vara skickad, beställde den 11 dec...
Kundtjänst , verkade som om denna person grävde länge i härvan , fick vänta i 10 min, han gav mig 10mbit som ett hemligt plåster på såret,...
Lite info ang telenor , tydligen ska dom få in luren vid mitten av januari. Edit: gäller kundtjänst Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Så nu gjorde jag som du sa, och javisst 10mbit i 24 mån gratis, men han påpekade flera ggr att jag inte fick säga att han har gjort detta. Sen...
Startar din mobil om sig efter en tids användning. Min gör det när den blir riktigt varm. Läste någonstans att det är ett känt fel och det är...
Det står att min telefon inte stöds, desire. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Så nu har Jag klarat av spelet, tyckte att spelet var väldigt beroende framkallande ett tag men spelet var för kort , ni får 4 av 5 poäng av mig...
Tack för tipset , en sak som Jag vart irriterad över var att Jag köpte en båt för 23000 men Jag tycker att den var sämre än eal båten. Sent from...
Köpte spelet igår, spelat några timmar nu, kan säga att det är väldigt svårspelat eftersom det tar lång tid att fixa pengar ,och mån förlorar...
Varfõr kräver den gps Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Någon som vet hur man fixar så att när man trycker på en knapp så ska en text poppa upp?? föresten så skulle det vara smutt med en ny forumsdel...
Kör med advanced taskkiller och inställningen att appen ska döda apparna varje gång jag stänger skärmen, började använda luren kl 07.00 och nu har...
Kollade ett helt avsnitt av simpsons I luren, Det gick åt 4% batteri så jag är nöjd
En sak krånglar riktigt mycket, eller hittar inte den rättare sagt, hur kan man donera för ditt arbete.
Eidron. Tack så hemskt mycket, nu är din app fulländat enl mig
föresten kan du inte lägga in det som jag frågade några poster tidigare som en future, altså så att man kan bocka av i inställningarna om man vill...
Ok tack för svaret, undrar bara vad det är som kostar pengar när man abb programmet, det stod något om det när man installerade programmet
Jag kör med operator check som standard. Edit: absolut bästa appen hittils, och bättre blir den om man kan ringa ut direkt
Skulle vara en komplett app om man kunde ringa med dialern direkt, i min desire så måste man klicka 2ggr för att ringa ut, först med din app sen...
Undrar bara om det finns en original rom till oss nordbor så att vi kan oroat våra desires. Så som det fungerade med min hero när jag orootade den.
Hur funkar detta sen, är desiren rootad då?, kommer det fungera lika smidigt som på heron efter detta? om jag vill ha orginal är det bara att köra...
Så här ligger det med detta spel, utan stadig inkomst så så kommer det att gå åt helvette i högre lvl . Vad tjänar ni per timme och lvl Jag...
Jaaaa, upp med en nordea Widget nu. eller skapa en ny tråd. snälla