Separera namn med ett kommatecken.
Finns det 2022? Gärna en hyfsat ny och välpresterande modell.
Vad är det som drar då? Hur mycket skärmtid? Har just haft igång min i nästan 24 timmar på en laddning, kommer landa på drygt 7 timmar SOT. Nöjd. :)
Uppdatering på mitt dåliga batteri. Även efter factory reset drogs 2-3% i standby, så jag lämnade in den på Samsungs serviceställe i Göteborg....
Har nu lyckats att få Better Battery Stats att vara användbart, det gick att få in root-funktionerna via ADB-command. Här är några bilder på hur...
Gick ner från 3% per timme i standby till 1% per timme med flightmode på. Vad kan det betyda? Fortfarande extremt frustrerad över att jag inte...
Högst ligger Spotify på 0.04%, sedan tre appar på 0.01% och resten på 0.00... Väldigt hjälpsamt. Finns ingen mer detaljerad info om hur länge...
Hittills ser det ut såhär:
Hämtade den därifrån. :) Men anledningen att jag nämde root är att det enda som går att titta på utan root är "summary" vilket bara ger info om...
Måste ha root för att få ut något vettigt ur den appen eller?
Vad har ni för tips för att få bättre batteritid? Helt bedrövligt på min nya S8. 4% ryker per timme i standby, visst, AOD är på men det ska väl...
I mitt fall var et var en app som heter AutoInput, som har en automatisk funktion för "dismiss keyguard" när enheten är upplåst. Dvs att den...
Hittade boven efter att ha googlat runt lite. Tydligen skapar vissa appar som har accessibility service aktiverat i inställningarna just detta...
Befarade att det var Lagwiz som var i farten. Om det är så är det ju under all kritik. Att en svindyr premium-mobil inte kan scrolla lika mjukt...
Inget skärmskydd nej. Vad konstigt, undrar om det är hårdvara eller mjukvara som spökar då. Har precis fått till allt som jag ville, så gör inte...
Har inaktiverat den, men provade lite mer noga nu i andra appar och det är samma problem över allt. I Novas app-drawer och desktop, i telefonens...
*Lösning tillagd längst ner i detta inlägg* Hej! Köpte en S8 under Black Friday som jag nu börjat använda. Något jag stör mig enormt på är att...