Separera namn med ett kommatecken.
F.Y.I om ngn väntar på Netonnet Köpte min 10Pro XL på Netonnet med den inbyteskampanjen dom har/hade Förbeställde 24/8 Leverans den 1/9 , samt...
Jag har 8 cyklar. Använt telefonen sedan 2veckor tillbaka. Laddar bara till 80% (över natten) Beroende på användning under dagen så ligger den...
Ja, det bästa hade ju varit om man själv hade kunnat bestämma.
Du menar den "swipe" listen för att hoppa mellan apparna? Ja den skulle ju kunna "tonas bort" iallafall
Konstigt val ändå..an vill ju utnyttja hela skärmen liksom
Hej! Sökte lite här på forumet, men hittade inte direkt ngt svar (kanske missade ngt) Men jag hänger upp mig lite på att översta delen av...
Inget jag upplevt med min. Tvärt om tycker jag att denna har längre räckvidd. Märker det när jag går hemifrån, kommer en bra bit längre innan den...
Och jag gick från OnePlus 7Pro , hade haft sedan 2019.. :P
Alltså helt ärligt.. tycker det inte händer så värtst mycket över ett par år nu längre. Tror jag kommer ha min 10 Pro XL i många år om inget...
NetOnNet har mellan 2400-3100 i extra inbyte fram till 22/9. (Inbytesvärde beroende på vilken av Pixel modellerna du köper)
Såg den igår.. behöver tydligen 3e parts app för att utnyttja. Den han pratade om (som var hans favorit) kostar 355:-
Precis.. har jag klarat mig med min OP i över 6 år så tror jag att jag kommer klarar mig med min Pixel minst lika länge Om det inte kommer något...
Jag köpte detta "noname" Amazon.se Fungerar med bra, både tryck känslan och fingeravtrycksläsaren.
Jag instämmer. Jag gick från en OnePLus 7 Pro från 2019 till Pixel 10 Pro XL. Kan inte säga att det finns ngn "wow faktor" kvar när man köper...
Jag har ett gäng laddare och sladdar hemma.. Finns det ngt sätt i telefonen man kan se med vilken effekt den laddar. Alltså om jag har en 45W...
Hmm, konstig tanke då kanske.. men skulle det innebära att batteriet mår bättre på lång sikt om telefonen ligger på laddning så mycket som möjligt...
"You'r holding it wrong".. eller vad var det Apple sa? Detta blir "You'r scrolling wrong"
Ja, det ser ut exakt som det jag beskriver.. Hans video var väldigt tydlig på skillnaden. Tråkigt om det är så på en så ny telefon med. Hur "lär...
Med anledning av alla kamera/video recsensionser jag sett på 10 Pro, och att många verkar lägga Pixel lågt i betyg för video så tyckte jag detta...
Nu kanske jag är ett undantag, men bytte från OnePlus 7Pro som jag haft sedan sommaren 2019. Så mitt batteri på den var inte det bästa :-) Sen...
Jag gick från OnePlus 7Pro till Pixel 10Pro XL. Och jag tycker med den "laggar" lite i vissa appar. Jag har 120Hz påslaget, men inte max...
Hur många kör inställningen för max 80% laddning? Blev rekommenderad det, men känns som attan får ladda lite oftare då (marginellt kanske)...
Fick min 10 Pro XL idag. Första telefonbyte sedan innan pandemin Gick från OnePlus 7Pro med Nova Launcher. Tänkte jag skulle köra "vanilla"...
"what is a photo".. som MKBHD sagt senaste åren. Jag är lite kluven.. Åh ena sidan känns det sjukt konstigt att man ska ha AI att fylla i...
Nu fick jag mail från NetOnNet. "Din order har skickats..." Fick även uppdatering i PostNord appen om paketet (Pixel 10 Pro XL obsidian)
Dum fråga kanske, men jag går från OP och deras egna laddningslösning till en Pixel. Så min OP laddare kommer ju inte "snabbladda" min Pixel om...
Min order har stått som "Redo att plockas" sedan jag la beställningen. Vad hade din order för status innan? Jag ringde dom igår och frågade, då...
Kunde inte hålla mig.. Ringde dom och fråga. "Jag ser att det ska komma in några imorgon" Vad han menade med några vet jag inte dock.. så får...
Har det inte stått det hela tiden? Har för mig min order har haft den statusen sedan jag la beställningen. Edit: mailade dom om leveransbesked...
Nej, mailade dom men har inte fått svar. (deras chat var ju bara en AI)
Då får du nog importavgift. Köpte en klocka i julklapp till dottern. Stod klart och tydligt att det var EU shipping. (inte Amazon dock) Men dom...
Ahhh, från Kina ändå alltså Då borde det komma alternativ på Temu snart då
Kollade på det med, men beställde ett Spigen så länge. Uppdatera gärna när du fått det
OK, bara välja tyska språket då? Eller du gjorde ngt annat?
Verkar vara liknande som Thinborne när det gäller frakt. Kan inte läsa mig till vart dom skickar ifrån, men är det utanför EU tillkommer väl...
Jag letar efter supertunnt i kolfiber (haft på min OnePlus och varit supernöjd) Hittade först denna: Super Thin Google Pixel 10 Pro Case | Aramid...
Kunde inte hålla mig.. Slog till på en 10 Pro XL via Netonnet och deras extra inbytes kampanj. Fick nästan 4k för min gamla i inbyte Har...
Fick du den med dig direkt? Står säljstart 28/8 på deras hemsida
Kollar efter bästa pris på 10 Pro XL utan abb, då jag kör SIM från jobbet. Än så länge känns NetOnNet jysst med 3100 extra i inbyte (får nästa 4k...
Man kan vänta i evigheter.. det kommer ALLTID ngn bättre lur eller bättre erbjudande.. Frågan är hur länge man kan/orkar/vill vänta