Separera namn med ett kommatecken.
Hej i stugan, Min tel e pajj och ja måste köpa en ny. De jag kollat in är Samsung A7, Note4 och LG G3. Det jag vill ha är en stilren telefon,...
Allt funkar nu. Plex e guld! :)
Använde själv videostream som funkade utmärkt :D men spelade inte upp alla filformat Installerade Plex igår och den spelar upp allt verkar de som ^^
Får inte till videos in på min Plex account. Laddade ner Plex server men det står fortfarande att jag inte laddat ner.... Sen kommer det bara upp...
Tackar för svar :D Ska jag ladda ner Plex för Nas eller Computer?
Hallå i stugan :) Har skaffat mig en Chromecast sticka. Dessvärre märkte jag att de vanligaste torrent filerna inte fungerar (ex, avi, xvid etc)....
Rekommendera mig en bra FM-sändare till bilen som ger bra krut utan brus :) Använder Android-telefon
Hej, Jag har nu haft min Optimus 4X i ca 6mån. Helt okej telefon. Till en början rolig och snygg. Numera snygg men tråkig. Vad ska jag göra...
Hej! Har haft min Blade gen1 i precis 1 år utan större problem. Men känner nu att jag vill roota den och installera den senaste 4.0...
Vilken är bäst?
Billiga saker absolut, men sen tillkommer det väl en dyr frakt därpå?
Finns det någon gratis version app likt spotify för att streama musik?
Har inget speciellt rom utan originalet, hur gör man för att kalibrera och köra batteritricket, förstår inte riktigt?
Hej Batteriet är verkligen under all kritik. Om man använder luren så klarar den ca en dag. Och sedan måste den laddas över natten. Har tagit...
Najs. Fungerar det bra då?
Hej Vad har ni gjort med er telefon för att försöka förbättra den med mera. Tips och tricks? Vilka appar rekommenderas, ja alla möjliga saker? :p
Jag frågade dem samma sak "kommer Adobe flash player fungera även om jag bara har 600mhz och att jag bara har 2.2 versionen etc. Och de sa att när...
Ringde till Anovo eller va dem heter, och frågade efter detta. De sa att det kommer komma en officiell Android 2.3 version till Blade inom det...
För det första så vet jag inte ens hur man installerar skiten. Och för det andra så verkar det där vara en bluff med alla stora texter med olika...
Absolut jag vet inte lika mycket som dig. Kanske en bråkdel bara. Så hade varit tacksam om du hade hjälpt mig. ! :)
Haha vet du vad. Jag laddade ner SVT appen nu. Och nu funkar skiten? Asså detta var en spökig telefon må jag säga!
Det roliga är att för någon timme sen så provade jag att gå in på svt.se och sen klicka på play och slog igång bored to death utan någon som helst...
Okej för de är märkligt isf för att jag har surf på min tel, och när jag klickade på navigatorn så stod det "vänta" men det hände inget?
Har du testat att det funkar? Btw.. kolla denna länken som säger att adobe 2.2 och 2.3 ska kunna köra adobe flash player...
Det kan inte va möjligt? Ja fick den idag fan.. har hört att man kan uppdatera eller något till 2.3 android o att de skulle funka ?
Fick min telefon idag. Och nu när man vill kika kanske på svtplay eller något så kräver det att man har flashplayer. Och när jag provar installera...
Aha jag trodde att det redan fanns inlagt i telefonen. Det finns en annan mapp som heter maps. Och där finns det kartor med. Men det där är bara...
Ska förklara. Jag har en ett Transcrend Micro SD minneskort som är på 2gb. Jag har haft det i min gamla Nokia telefon och det har fungerat utan...
Hej på dig Ärligt talat så är mitt gamla minneskort identiskt med det som låg i telefonen. Den enda skillnaden är att "micro sd" loggan är lite...
Hej Jag fick min ZTE Blade idag. Och jag satte i mitt gamla minneskort sd-kort. Men det står att den håller på att installera den och att den...
Tack för hjälpen. De jag också funderat på är vad clockning betyder? Samt att om gen2 innebär android 2.2. Då borde det finnas gen3 också för...
Hej Jag är en nybliven Blade ägare, detta är min första smartphone. Men jag är helt okunnig inom området. Har läst en del på nätet och mycket av...