Separera namn med ett kommatecken.
Antagligen en ganska fet komprimering, men det brukar det nog vara i mobiler. Nu har jag inte 8MP i min N900, utan bara 5MP, men de bilderna...
Inte så dum, kanske... Photoshop ftw! :p
Kanske inte riktigt rätt tråd, men vet inte riktigt var man annars skulle slänga in det.. När man byter mobil får man ofta med nå't halvdassigt...
Haha, en gammal video i och för sig, men tror inte någon har påpekat det i tråden än.. HTC Sensation ser ju rätt snygg ut och så. Jag vet...
Provade på skojs skull att ringa till OnOff kundservice och frågade när SGS II släpps. Hennes svar var 6 maj, det vill säga det som stod på OnOffs...
Juppz, såg att The Phone House ändrade sitt datum precis.. Även NetOnNet har ändrat sitt releasedatum till 12 maj.
Kanske inte jättetroligt, men jag tror inte att vi ses som en väldigt sekundär marknad i alla fall. Okej, långt ifrån ett säkert argument, men när...
Intressant att Dustin flyttade fram till ett senare datum, medan OnOff gick till ett tidigare datum.. som dessutom råkar stämma med länken...
Vet inte om det kan vara något av intresse, men om det funkar kanske det kan vara värt $20.. NuScreen HD Tanken är helt enkelt att man ska...
Om man tittar i videon från Mobile-review.com vid 0:49, ser man ett helt vanligt SIM-kort. Längre ner på mitten av sidan under rubriken "Battery"...
För att citera ur videon om MHL från MWC 2011: Reporter (1:10): Is this cable special? MHL-nisse: /.../ It's special in the sence that it...
Kanske är lite olika, men folk som jobbar/går i skolan på vardagarna träffar nog kompisar oftare på kvällen, såvida de inte bara ses på helgerna....
Frågan är vad som ser bättre ut - qHD med Pentile, eller WVGA med RGB...
Mmm, men hur blir det inomhus eller i skymning? Fortfarande inte sett några tester på det, så jag tänker inte hävda att någon är bättre än den...
Visst, helt okej bilder, men så länge man bara tar bilder i perfekt dagsljus känns det fortfarande ganska värdelöst. Vi är generellt mer inomhus...
Det ändrade jag och skrev jag om redan för ett par da'r se'n: https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=531267&postcount=20 :p
Är det någon som med säkerhet vet om man måste ha konverten för att visa video, eller om den bara gör det möjligt att ladda samtidigt som man kör...
Det var väl din vän på Tele 2 som sagt 5 maj? Har han nu dragit tillbaka sitt uttalande, eller hur menar du?
Jobbade hela den helgen, vilket suger rätt hårt... -.- Riktigt trevlig info där, både i videon och i texten! Hade till exempel inte hört något...
1 Mbit? Ja, där tappade du mig på en gång. Jag går inte ner under 6 Mbit som jag har nu, snarare upp till 10 Mbit. 3GB är väl okej. Idag har jag...
Mobilgiganten har idag flyttat fram releasedatum till 6 maj.
Det känns lite så, vilket är orsaken till att jag inte gör något åt de kommentarerna just nu. :p
Riktigt nice! De har (som det stod på GSMArena.com) ändrat infon på micro-siten så att det inte längre står mer om processorn än att det ska...
Svårt att göra något av det där, eftersom de säger emot sig själva inom loppet av en timme. "@gauravh1 We said we are working on launching the...
Man får väl hoppas att en programvaruuppdatering kan göra nå't åt Arcens video. Man ser ju inte ens att det är gräs de spelar på; det ser snarare...
Första klippet i den här tråden är om "motion zoom" (citerat nedan)
Inte riktat bara mot dig, utan folk i allmänhet.. Varför pratar alla om att förlänga sina abbonnemang? Tjänar man verkligen något på att binda...
Tittar man på GSMArenas Compare Tool tycker jag det syns ganska tydligt att N8 är betydligt mycket bättre än Arc. iPhone 4 har väl skapliga...
Fixat.
Tänkte att vi för skojs skull kunde sammanställa alla releasedatum vi ser, och se'n uppdatera när de ändras (vilket vi kan räkna med kan hända...
Som jag förstått det är det egentligen bara Maemo 5/Meego som har riktig multitasking, men Androids multitasking är klart mycket bättre än iOS,...
Nu tror jag inte att du behöver klass 10-kort i och för sig, men Lexars 32GB-kort har fått bra omdöme på Mobileburn.com och kostar bara under 700...
Jo, men det kan räcka med att du tappar den mot grusig asfalt för att få lite repor. Nu planerar jag inte att prova, så jag kommer nog skita i...
Eftersom det ännu inte finns något subforum för 8,9-tummaren *hint, hint* får vi väl starta en tråd här där man kan diskutera lite rykten, nya...
Galet irriterande att man var tvungen att jobba 7-19 fredag, lördag och söndag den här veckan, så jag kunde inte komma förbi Dustin Home Expo...
Jag skulle inte bli förvånad om det fungerar. Tidiga testexemplar av SGS II verkade ha ett 1500mAh-batteri, dvs samma storlek som SGS, men SGS II...
Hmm, jo, den närmar sig nog, men den verkar fortfarande inte vara i klass med N8. Läste idag en recension av Arc på GSMArena.com, och de skriver...
Ah, riktigt nice! Hade varit något jag hade saknat från min N900. Men sambon kommer nog uppskatta att jag inte har nå'n ledlampa som blinkar när...
N8. Tycker ändå att det är synd att det fortfarande inte finns en enda telefon på marknaden (eller kommande den närmaste tiden) som ens har en...
Vänta till 2012? Då köper man antagligen en ny telefon igen. (Jag har sällan en telefon mer än ett år, med min nuvarande N900 som ett undantag då...