Separera namn med ett kommatecken.
Ingen som kunde något ? Nu några månader senare utan någon behandling, går den i gång i sony pc companion, alltså enheten hittas/synkas. Men...
Hej Droids! Tyvärr har jag fått in vatten i telefonen. Den startat inte längre men gav lite indikationer för den lyser nu rött när laddare är i....
MIn batterlucka har gått sönder, nån som hade någon lösning supelrlim kanske ?
Changelog stod ju visst under länken på sidan. I vilket fall rapporterade xperia blog inoff)att kameran blev långsammare. Jag väntar nog på KITKAT...
Någon som vet vad den innehåller? NU när nya L 5.0 kommer till hösten, borde vi väl åtminstone få Kitkat 4.4. I vilket fall är jag rätt nöjd med...
Vad bidrar Kitkat med då ? De senaste uppdateringarna från ICS har väl varit mindre, för att minska fragmenteringen hos Android. KitKat är väl...
Jag kör olåst Comviq! Upppdateringen gick smidigt via Sony update service programmet, via PC companion gick det inte alls.. Har använt den för...
Försöker installera, men den hoppar bara ifrån installations fönstret väldigt märkligt! Detta var i sony pc companion. Testade nu Sony update...