Separera namn med ett kommatecken.
Bara att flasha om romen du kör så får du stock (iaf med de flesta romar) Jag testar just nu ElementalX-kärnan och vill jag återgå till...
Ok... själv skulle jag då aldrig ens fundera över att flasha nåt med AT & T i Baad skrev just det här för det beter sig skumt: Du kan...
Nej det är inte att rekommendera....ren info !!
Kolla om det går att kontrollera volymen bättre med Audio Manager Om...
Nej jag tål inte "Mike med stora sigen" som knådar ARHD....;)
Jo Aroma-installern är ett måste för en modern rom och den funkar fint men ibland blir det en "bad flash" men då är det bara att flasha om. OBS...
Nu OTA ute via Ryssland för Europa OTA_M7_U_JB_50_HTC_Europe_1.29.401.17_R...
Kollade lite snabbt i deras FAQer Sen har jag ingen aning om vad som skiljer... man bör följa XDA-tråden för den rom man kör. Jo jag är...
Jo nu är jag inte riktig med ? Vilken rom är det du testar ? (det är tomt med info om vad du kör) Med IC får man då välja, Internationell,...
Yup, med säkerhet någon app som ställer till det. Via Inställningar > Appar så avinstallerar du, bara att klicka på appen så kommer valen upp....
Ok.... Radio-firmwaret får du INTE med dig med en nandroid-backup. Här är XDAs tråd om radion...
Jo jag har inget "blink" och supporten kommer säkert att be dig göra en factory reset. Så här gör man då det:...
Tog mig tid att fixa till så att man får säkra backuper från luren. 1. Google-kontot man måste sätta upp, dit skickas tex alla kontakter. 2....
Har du gjort någon "mjuk omstart" ?...
Den här tråden kan vara bra att känna till angående radio-firmware http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2245615 Har inte...
baad knådar på http://insertcoin-roms.org/2013/05/19/insertcoin-htc-one-v1-0-5-sense-5-android-4-1-2/
Funderade lite mer och det är nog bäst att man startar luren med stock och lägger på Superuser eftersom man då får ett test på att...
Lägger till att det som styr lurens kommunikation är radio-firmwaret även kallat basbandsversion. (det här kollade vi då i annan tråd att det är...
LTE-anslutningen är känslig och jag själv bor då lite på gränsen för att luren ska välja det i första hand. Det finns diverse bra nördiska...
Jovisst men droppen var den här artikeln som fick WP-fansen att löpa amok :teeth:...
Jo och ? Nokia är ju döende ! ;)
12 såklart :teeth:
Njau... då drog jag med mig en till "idiot" :teeth: Idioternas klubb :teeth: Swec har alltid hållit en hög klass men i deras mobillurforum...
Njau nu tror jag att jag banade väg så att "trollen" håller sig ur vägen för det jag tror på så då är det bra....:teeth:
Jo det är ömsesidigt ! (nu är det ju argumentationen som ligger djupare än 12-åringarna som är det som skapar dispyter :teeth: ) Sen har jag...
Jo... jag kan inte erinra mig att jag inte enbart höll mig till fakta i "bataljen". Men Windooooze, WP samt Nokia är känsliga saker för...
En lite knepig uppdatering av kärnan som jag tjötat med baad om. http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=41572696&postcount=250 Själv har...
Jo förvisso skulle det vara bra så skulle de kunna dyrka gudarna från Redmond utan några störningar ! :teeth:
Njau jag hade en stenhård dispyt med en sunkig WP-anhängare och det går ju inte för sig att man gör mos av dito...:p Android är ju farligt :teeth:
Akta er för att förtala WP hos Sweclockers för det leder till avstängning :teeth: Det spelar ingen större roll vilken argumenation man för...
Ja ! Nu har jag minimal användning ( 2 dagar) med One men med min OneX så slog jag alltid på strömsparfunktionen när jag jobbade eftersom jag...
Ok... Det finns inte mycket som kan gå snett så länge vi är S-On.
Jo av rent uppfostringsskäl så har vi då en dedikerad tråd för att visa/rekommendera tillbehör för andra.... (så slipper det bli off-topic)...
Jo jag tror aldrig jag varit så nöjd med en lur som med One, har köpt de flesta HTC-lurar de senaste åren. :teeth: Bilder fixar du enkelt med...
Ok... :) Ännu mer argument att det behövs en konsolidering som Christina Stenbeck uttryckte det. ;) Skojarna på Tre's ägare har slut på...
??? Vilket surr ! Jag kör själv med ett Huawei E3276 som stödjer senaste standarden. Sen angående "topic" så är det det ju det här som knäcker...
Lasse Åberg-glas är aldrig fel http://nordstjarnan.jetshop.se/lasse-aberg/glas-c-151-1.aspx --
Rent fjant för att hålla uppe priset på den nordiska marknaden. :p:p:p EU-fientligt ! Det är en dansk snubbe som basar för HTC Norden och han...
Jo Håll nere power-knappen cirkus 10 sekunder och det börjar räkna ned. Luren startar sedan om, kolla om det blir samma strul ?
Nej det tycker jag inte....både foxen och chrome har sina respektive fördelar. Chrome har F5-knappen på "fel sida" av webläsaren och det...