Separera namn med ett kommatecken.
Har installerat blocket via aurora, för övrigt Micro G via Fdroid och inget annat
Τänkte bara uppdatera att min mate 40 pro tar nu aviseringar från blocket app, utan att jag ändrade något- något mer än att uppdatera menar jag.
Jag svarade nog lite för snabbt där. Ju det har du rätt i, men om du pratar om sådana fina detaljer då krävs det en väldigt djup review med massor...
Avseende aviseringarna, Tradera och blocket aldrig funkat för mig MEN om ni använder Gspace och klonar dem dit kommer ni få aviseringar!
Varför göra det? Det blir nog inte lätt att visa hur mycket denna kamera är värd. Tänk på att mobilen känns ibland handikappande pga avsaknad av...
Har blocket men inte fått något meddelande där sedan länge. Har du någon aktiv annons? Pm om ja. Å andra sidan du får ju mejl om nya blocket...
Snyggt!
Berätta lite om vilka som inte funkar för dig! Och båda också en skärmdump på microg settings
Vet inte hur att svara på den frågan, egentligen nej, det vet jag inte. Men den fråga ställde jag aldrig när jag godkände gång på gång att google...
Du har nog rätt, dock är mate mot P vanligtvis motsvarande note vs s linje i Samsung. Dvs allmänt bättre mobil men p50 är ju mycket nyare förstås
microG Project 1. Perform a factory reset of the phone. 2. Install Services Core. 3. Install Services Framework Proxy. 4. Install the FakeStore....
Inte alls, ladda ner 3 apk, installera den ena efter den andra, troligen klart. Finns möjlighet att det inte funkar med Första försöket, står...
Med microG funkar notifications utan problem als faktiskt! Annars hade det aldrig gått för mig
4-5000 om perfekt skick. Fortfarande nr 5 i dxomarks lista för bästa camera phone! Enbart huawei 50 och iphone 13 pro max som slår den och det med...
Likaså här...på ett ungefär. Är ganska beroende på en del sync funktioner, men det verkar ha löst såg nu, så jag ska börja köra den som daily driver
208 är sista uppdateringen för 40 pro, harmony finns tillgängligt endast för kinesiska versioner, global version kommer nog aldrig få den. Är det...