APP idé med global potential.

Diskussion i 'Appförslag och idéer' startad av MSAP, 5 apr 2017.

  1. MSAP

    MSAP Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2017
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!

    Jag har en vad jag och de få personer jag rådfrågat om en bra idé för en app/nätverk.

    Skulle behöva komma i kontakt med en utvecklare eller en eventuell blivande partner och jag är villig att ge upp delar av bolaget om ett intresse skulle komma att finnas.

    Själv har jag dessvärre ingen kunskap inom programmering men har däremot mer intresse och kunskap kring marknad,ekonomi och marknadsföring samt sälj och det är vad jag kommer att kunna bidra med.

    Bortsett från det i princip färdiga konceptet med en helhetsbeskrivning som är visuell och där stora delar utav hur det skulle kunna se ut redan finns.

    Har jag gjort en gedigen undersökning utav marknaden och kan inte hitta någon direkt konkurrent.
    Skulle vi lyckas föra min idé ut till produkt tror jag det finns en stor chans för att detta skulle kunna bli väldigt populärt.

    Min värdegrund i skapandeprocessen har varit: Glädje, Liv och Öppensinnighet.

    Om någon har något tips på hur jag ska ta mig till eller ge mig en indikation på hur svårt det kommer att vara för mig är jag tacksam för tips.

    Skulle det vara att jag väckt dig med kunskap om programmering/produktutveckling i appforms intresse så tvivla inte att höra av dig.

    Vänlig hälsning

    PM