Säljes: Hörlurar, musmattor och en mus.

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Blomkungen, 24 maj 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Blomkungen

    Blomkungen Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 dec 2010
    Inlägg:
    2 684
    Mottagna gillanden:
    419

    MINA ENHETER

    Hej.

    Var och kollade igenom mitt förråd lite snabbt och insåg att jag har två stycken fungerande siberia headset i förrådet som jag ej använder.

    Det första är ett svart från perioden just innan Icemat köptes upp av steelseries vilket innebär volymkontroll på förlängningskabel, Fungerar bra men micen är tyvärr borta.
    Det andra är ett relativt nytt Steelseries siberia V2. Vitt och i perfekt skick, Ingen mic här heller då jag verkar ha tappat bort den också.

    Vidare till musmattorna. En stycke QcK+ i förpackning, Aldrig öppnad. En stycke roccat sense, Sporadiskt använd på ett LAN några timmar pga att jag glömde min vanliga musmatta, I originalförpackning.

    Har också en QcK+ Heavy fnatic edition och en Steelpad 5L, Försöker välja vilken av dom jag ska använda just nu men ni är välkomna att buda på någon av dem om ni är intresserade.

    Har också en Steelseries xai som användes 3 månader ungefär innan byte pga att jag ej gillade formen lika mycket som min Zowie EC1. Fungerar perfekt och inte en skråma på den, Kommer också i originalförpackning.

    Alla priser är bud. Allt kan skickas mot förskottsbetalning/postförskott.Svara på annons

    Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
     
  2. opazo

    opazo Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 apr 2011
    Inlägg:
    530
    Mottagna gillanden:
    37

    MINA ENHETER

    250 + frakt för musen?

    Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.