Ofrivillig fabrikståterställning

Diskussion i 'Hero' startad av Klabbe, 8 nov 2009.

1. Klabbe

Klabbe Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Min Hero stängde av sig i fickan pga slut på batteri. Inget konstigt med det men när jag kom hem och stoppade in laddaren och satte på telefonen igen möttes jag av samma välkomsttexter och uppmaningar om att mata in gmail konto osv, som när telefonen var ny. Det visade sig att telefonen var helt nollställd. Alla kontakter, sms, program var borta. Väldigt drygt! Var ett tag sen jag syncade mina kontakter med datorn så jag antar att jag blivit av med en del.
    Har svårt att tro att jag lyckats göra en fabriksåterställning i fickan innan batteriet dog.

Någon som hört om något liknande?

2. mrmagnuz

mrmagnuz Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag råkade ut för samma sak för ca en halvtimma sen. Dock var mitt batteri inte slut. Hade telefonen i fickan, hörde ett ljud som jag inte kände igen, det var telefonens startljud. Tog upp telefonen och såg att den startat om, fick knappa in pinkoden. Sen inser jag att telefonen är helt återställd. Allt är borta i telefonen, får lägga in allt igen, applikationer, inställningar mm.. VAD ÄR DETTA? Har varit väldigt nöjd med telefonen i övrigt men detta är ju väldigt irriterande!

Har original rom i telefonen.. Någon som har nån idé på vad detta kan vara

Verkar ju vara i samma tid som ovanstående...

3. LeWaN

LeWaN Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9
    Telefon:
    Google Pixel 7 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 7 Pro
    Övrigt:
    Huawei Watch GT 2 Porsche Design
    Min gamla Qtek S100 återställdes efter att jag tappade den i marken... missade fickan på nått sätt.
    Tyvärr pajade något i minnet... så fick åka in till Anovo..

Nån som tappat Heron i marken på liknande sätt?
    Inte för att man ska tappa en sådan här telefon, men man är ju inte annat än människa. :)

4. Klabbe

Klabbe Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Låter ju väldigt skumt att du råkat ut för samma sak ungefär samtidigt! :confused:
    Finns det ännu fler?