Skärmproblem

Diskussion i 'Legend' startad av anno, 30 jul 2010.

1. anno

anno Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Min fina legend verkar ha fått stora bekymmer med skärmen.

Den bråkade lite för någon dag sedan men jag trodde mest att jag var kass, men nu efter OTA-uppdateringen så kan det ibland vara svårt att lyckas knappa in det grafiska lösenordet. Dock funkar det för det mesta efter några försök.

Den har även ett 8-10 mm brett horisontellt område högt upp i höjd med "rensa-knappen" under meddelande-funktionen eller shuffe/repeat i musikspelaren som konstant inte svarar på tryckningar, endast större svepande rörelser från mitten. Har provat både soft-/hard-reset men ingen lycka.

Verkar onekligen rätt så likt problemen folk haft med Hero tidigare men hittar ingen information om att någon upplevt det på en legend? Någon? Pratade snabbt med HTCs kundtjänst som rekommenderade DOA/rep men inte hört om problemet tidigare.

Fint att telefonen är 8 dagar gammal och att jag antagligen inte kan göra en DOA.

2. GuldPungen

GuldPungen Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

har också haft problem med min display!

3. Mircwar

Mircwar Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Har också haft liknande problem som du beskrev, Det slutade med att dom fick byta displayen.

4. Eureniuz

Eureniuz Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Har en kompis som har haft samma problem, just med att skärmen inte svarar uppe till höger. Gav inte med sig med reset osv. Blir nog verkstaden.