Trådlöst tangentbord

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Droid82, 28 apr 2019.

1. Droid82

Droid82 Guest

Jag ska införskaffa ett trådlöst tangentbord då jag inte får till en krånglande tangent på min macbook pro retina (ersätta hela tangentbordet är för dyrt i relation till datorns värde) men tycker att det känns onödigt/slösaktigt/miljöovänligt att slänga datorn på grund av detta. Tangentbordet kommer nog även att användas till min mibox om det fungerar ok. Jag har ingen koll alls på marknaden, har något ett tips på något prisvärt? Det ska bara användas till att skriva, ingen gaming eller liknande.

2. katho

katho Android Medlem

Mottagna gillanden:
    4 346

MINA ENHETER

Logitechs, minns inte vad det heter, ganska slimmat och du kan ha det till 3 enheter. Kika på prisjakt.

Droid82 gillar detta.
  3. Droid82

Droid82 Guest

4. katho

katho Android Medlem

Mottagna gillanden:
    4 346

MINA ENHETER

Lär funka med allt, men behöver ju en dongel som följer med.
    Det var K380 jag tänkte på. En polare har det till dator (Mac och Windows), android-box och iPad. Bluetooth rakt av bara till alla enheter. Enkelt att skifta mellan 3 aktiva enheter.

Droid82 gillar detta.
  5. Droid82

Droid82 Guest

Intressant, tack för tipset. Jag har aldrig haft något tangentbord med runda knappar förut. Har du testat att skriva på det? Hur upplevde du det?

6. katho

katho Android Medlem

Mottagna gillanden:
    4 346

MINA ENHETER

Har testat det, hade inga poblem, men så vänjer jag mig med vad som helst på nolltid också. :)

Droid82 gillar detta.