Jag beställde min innan realesen från The PhoneHouse. Service till Anovo.
Efter gårdagens glädjande besked om en ny enhet så är nya updaten såhär hos Anovo..
Kostnadsförslag
Summa (exkl. moms) Summa (inkl. moms)
Reparera 1099.20 SEK 1374.00 SEK
Returnera 249.20 SEK 311.50 SEK
Skrota hos verkstad 249.20 SEK 311.50 SEK
Ej besvarat
Arbetsbeskrivning
byte av front+lcd. Spräckt
Statushistorik
Nytt serviceärende 2012-04-11
Lämnat butik 2012-04-18
Verkstad: Mottaget 2012-04-23
Verkstad: Status: Ej påbörjad: Ej påbörjad 2012-04-23
Verkstad: Övrig status 2012-04-23
Verkstad: Status: Väntar del: Väntar del 2012-04-23
Verkstad: Väntar svar kostnadsförslag hos verkstaden 2012-05-08
Verkstad: Status: KF lämnat till kund: KF lämnat till kund 2012-05-08
Anovo Nordic Kristinehamn (2012-05-08 08:37) byte av front+lcd. Spräckt
Eftersom en reklamation redan är godkänd samt en ny mobil på posten (hoppas jag) så kanske man inte ska bry sig om detta alls, eller?
Hur fungerar kontakten mellan Sony och Anovo med reklamationer?
Konspiratoriskt tänkt så "försöker" Anovo när de fick reda på reklamationen.
Behöver jag isf. stå för skrotningen?
Vill hellre ha en ny gratis än att betala för min gamla med reservdelar. Såklart.
Tips: Klicka på namnet och läs användarnas tidigare inlägg. Så behöver man inte upprepa sig i de längre trådarna.
Click to expand...