Övrigt: ursäkta mitt språk....

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av termostat, 11 maj 2012.

  1. termostat

    termostat Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 jul 2011
    Inlägg:
    108
    Mottagna gillanden:
    80

    MINA ENHETER

    men det var helvete vad folk klagar på One X! vissa klagomål från VISSA är givetvis befogade men helt ärligt gott folk hur är ni funtade när ni laddar ner appar för att upptäcka att ni har "dålig" mottagning som ni annars inte hade upptäckt..... Ni sitter med linjal och tittar mot ljuset för att se om telefonen har utbuktningar..... Ni sitter med TUNNA papparsbitar för att konrollera eventuella springor i chassit..... Ni får panik bara för att foton inte blir perfekta i dåligt ljus eller att autofokusen inte alltid gör sitt jobb PERFEKT! inte ens min egen RENODLADE digitalkamera som kostade 8500kr fixar perfekta bilder var gång!!!!

    Är telefonen SÅ JÄVLA DÅLIG SÅ GE FAN I ATT DOA 10 GÅNGER ELLER MER SOM VISSA HÄR VERKAR HA GJORT!!!!! byt hellre till GUDEN SGS2 istället för den har ju tydligen inga fel och levererar bättre bilder än en systemkamera och verkar ha en batteritid på ett halvår eller så...!!!!

    Jobbar som grävmaskinist och hade jag fått nån av er som kund så hade jag troligtvis grävt ner er för jag tror helt enkelt att det inte går att få vissa här till att bli nöjda!
     
    Rydberg, 2eazy, dfine och 69 andra gillar detta.
  2. RURAL

    RURAL Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    2 303
    Mottagna gillanden:
    1 247

    MINA ENHETER

    :D
    Haha.
     
    termostat gillar detta.
  3. leolulz

    leolulz Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 feb 2011
    Inlägg:
    1 513
    Mottagna gillanden:
    251
    Telefon:
    Note 8

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Note 8
    Övrigt:
    Chromecast
    Hahaha jag använder inte tack knappen så ofta men nu bara måste jag!

    +100
     
    termostat gillar detta.
  4. plun

    plun Android Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2009
    Inlägg:
    5 631
    Mottagna gillanden:
    520

    MINA ENHETER

    -WR- och termostat gillar detta.
  5. MinaNötter

    MinaNötter Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 mar 2012
    Inlägg:
    109
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

  6. vetten

    vetten Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 maj 2011
    Inlägg:
    214
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Håller med fullständigt! Verkar som dem som köpt hoxen är betydligt mer gnälliga än de som köpt sony samsung etc. Så mycket snack om doa hit o dit. Jag byter mobil efter 3 mån, Hittills i år gått från arc s med ics och xperia s till hoxen. Och måste säga att hoxen är den bästa mobilen hittills. Allt fungerar utan nåt allvarligt att klaga på. Arcen o xperia s de har sina små problem de också. Batteri tiden är konstigt nog lika bra eller dåligt som på dem. Sen kommer nog mycket små problem att fixas av htc precis som sony och samsung gör med mjukvara uppdateringar. Bara att sitta still i båten o vänta ut!
     
    termostat gillar detta.
  7. scanie

    scanie Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jul 2011
    Inlägg:
    354
    Mottagna gillanden:
    33

    MINA ENHETER

    Hahah härligt skrivet :) Dock har väl produktionen varit ganska ojämn? Eftersom det är så många olika saker folk gnäller över så borde det ju finnas lite sanning bakom.

    Sen finns det självklart folk som gnäller bara för att gnälla. Outtröttliga jävlar som redan vid födseln störde sig på att deras mamma var osminkad och luktade svett.

    Skickat från min Lumia 800 med Board Express
     
    arn0ld och termostat gillar detta.
  8. mortalis

    mortalis Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 aug 2010
    Inlägg:
    315
    Mottagna gillanden:
    26

    MINA ENHETER

    3 månader och sen byta, hinner ju fan knappt fylla den med pr0n då
     
  9. Exicutor

    Exicutor Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jul 2011
    Inlägg:
    277
    Mottagna gillanden:
    15
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Google Pixel 7 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Google Pixel 7 Pro
    Telefon 2:
    iPhone SE 3
    Platta:
    Apple iPad (3rd Generation)
    Övrigt:
    Google Home
    Bra skrivet termostat!
    Det känns som om du träffade rätt i allas hjärtan med de orden. ;)
     
    termostat gillar detta.
  10. Snusdus

    Snusdus Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2010
    Inlägg:
    2 174
    Mottagna gillanden:
    259

    MINA ENHETER

    Det där var nog en av dom bästa grejerna jag hört. Blir så förbannad då man kollar nya inlägg och hälften av alla handlar om Hox:ens problem.
     
    termostat gillar detta.
  11. termostat

    termostat Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 jul 2011
    Inlägg:
    108
    Mottagna gillanden:
    80

    MINA ENHETER

    har inte läst igenom alla dina inlägg men givetvis så har vissa här haft en sanslös otur med att få undermåliga lurar... vet inte om du är en av dom som jag skulle vilja kalla gnälliga så ta inte illa upp, men vissa här är helt otrooooooligt gnälliga och det är lite det som jag börjar tröttna på.... har visserligen inte skrivit så mycket här på forumet innan men har hängt här sen jag skaffade min desire och har haft SANSLÖST mycket nytta av folks kunnande här på forumet och fortsatte givetvis att hänga här även när jag bytte till sensation XE och nu även One X men det var roligare och mer givande innan jag bytte till One X forumet för i dom andra så fanns det nästa bara glada och givande trådar med tips och trix och så vidare.... men här i One X forumet så är det i princip bara skit vad man än läser.... :(
     
  12. vetten

    vetten Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 maj 2011
    Inlägg:
    214
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Ja vänta bara när samsung 3 släpps då blir det samma visa ska bli intressant och kolla deras forumdel.
    Är alltid problem med nya produkter tillverkarna hinner inte att fixa mjukvaran innan släpp utan det kommer med tiden. Är det nån som vill ha en fungerande mobil från start så har jag en w995 till salu! hehe
     
  13. mobilkungen78

    mobilkungen78 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jul 2010
    Inlägg:
    421
    Mottagna gillanden:
    29
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    ZTE Axon 7

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    ZTE Axon 7
    Platta:
    Samsung galaxy tab s 10.5 4G
    Hahaha helt rätt!!!
     
    termostat gillar detta.
  14. bamz

    bamz Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jun 2009
    Inlägg:
    264
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Jag tror att den yngre publiken precis fått nys om DOA och därav är det mycket fel letande. När jag fick min DHD satt också folk med A4 papper och mätte springor, haft min i 1½år och jag har inte sett ett damkorn i min.
     
    termostat gillar detta.
  15. mikil

    mikil Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 sept 2009
    Inlägg:
    928
    Mottagna gillanden:
    83
    Operatör:
    Tele2, Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2, Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra
    Telefon 2:
    Samsung Watch Active 2
    Jag drar mig lite för att gå in i den här forumdelen då det är på tok för mycket idioter här.
     
    polejam gillar detta.
  16. bYkICr

    bYkICr Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 apr 2012
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Fom nu förklarar jag att allt gnällande och DOAnde är förbjudet i HOX delen av forumet (detta för att vissa tycker man är idiot för att man häva sin rätt (eller fel?). Fan att jag skulle accepterad något annat än en väl fungerande produkt (hårdvara liksom mjukvara)...Skulle ni accepterar en tel som inte startas? gula fläckar över hela skärmen? död pixlar? repig kameralins? böjigt glas vid minsta smekning längst kanterna? tror inte det. Så var snäll och respekterar andras problem.

    ps. tur att jag inte anlitade dig för att göra i ordning min mark (du låter som de flesta hantverkare jag stöter på - my way or the high way typ).
     
  17. termostat

    termostat Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 jul 2011
    Inlägg:
    108
    Mottagna gillanden:
    80

    MINA ENHETER


    FEL!!!!!!!!! my way or 10 feet under the ground :cool:
     
  18. bYkICr

    bYkICr Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 apr 2012
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Så kan vara oxå, hade först försäkringsmäklare, bilförsäljare, bankrådgivare på min svartlista. Efter husbygget tillkommer hantverkare, måste kanske nu lägga till grävare i lista :cool:

    Jag kan förstå att det är jobbigt att läsa allt negativt om sin tel och som man upplever som felaktigt. Men som jag brukar säga, bara för att andra inte har problem med en viss produkt betyder inte att jag inte har det. Jag har själv lagt av med negativt kritik angående HOX (för vissa verkar ta illa åt de problem som jag/andra har/hade). Som i kinapuff reklam, en miljarder kineser kan ej har fel.
     
  19. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

    och ändå skrev du ;)
     
  20. surfted

    surfted Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2012
    Inlägg:
    72
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Oj, grävt av en optokabel idag och behöver avreagera dig? Mohahaaa ;) skoja bara.

    Får nog säga att jag håller med i det stora hela. Det har gått lite för långt med doandet. Men hade HTC skött sig lite bättre med sin kvalitetskontroll hade det nog inte blivit hysteri. Jag menar att skicka ut ett ganska stort antal lurar som inte ens bootar till mobilkåta kunder bäddar ju för en hård granskning och lite bitter stämning.
    Så är det det ju i de flesta yrken. Jobbar själv som golvläggare och slarvar man på fel ställe så synar kunderna hela jobbet man gjort efter mer fel. Det ligger nog i oss svenskars natur att vara kritiska.

    Jag läste mycket om div doa innan jag fick min och va skapligt orolig att man skulle få en mobil som skulle strula. Min hox e helt frisk och jag kan inte vara mer nöjd. Den är överlägset bästa mobilen jag haft. Den gör allt jag förväntar mig och mer. My precious...

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2