Säljes: Vit plomberad Samsung Galaxy SIII, olåst

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Hellscreamer, 29 maj 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Hellscreamer

    Hellscreamer Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2012
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej tecknade ett telenor abonnemang i fredags och förhandsbokade då Galaxy S3, jag fick hämta ut den idag men har bestämt att inte öppna den då jag redan har en Galaxy S som jag trivs bra med och istället sälja den för att ha råd med en ny speldator. Den är olåst och det finns två års garanti på den.

    Jag vill ha 5700kr, vi möts i stockholm. Bilder kan skickas vid intresse men somsagt den är plomberad.
     
  2. hussseein

    hussseein Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 aug 2010
    Inlägg:
    1 492
    Mottagna gillanden:
    34

    MINA ENHETER

    kostar ju 5700 i affären?
     
  3. Hellscreamer

    Hellscreamer Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2012
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Dock ej i lager? Kan gå med på 5500 vid snabb affär.
     
  4. dopamine

    dopamine Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 maj 2011
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Finns i lager Phonehouse gallerian i Stockholm, ingen brist där ikväll inte.
     
  5. Hellscreamer

    Hellscreamer Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2012
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Dock 5999kr iaf enligt prisjakt och kan nämna att ett värdecheck följer med på 500kr att välja tillbehör för som jag fick med när jag förhandsbokade galaxyn.
     
    Last edited: 29 maj 2012
  6. diiiamond

    diiiamond Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2012
    Inlägg:
    42
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Är den låst eller olåst? Om du säljer den för 4600 kr så tar jag den imorgon om du bor i sthlm
     
  7. Hellscreamer

    Hellscreamer Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2012
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Olåst och nej tyvärr inte 4600kr.
     
  8. tekken

    tekken Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 okt 2010
    Inlägg:
    1 867
    Mottagna gillanden:
    247
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 3 XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 3 XL
    Vafan skärp till er nu, har ni inte läst reglerna? Länge sen jag var inne på Swedroid nu men ser att det är en massa hobbyprutare som hänger till här. Det är ett forum och ingen jävla budgivning likt tradera.


    "Det är inte tillåtet att tala nedsättande om en annons eller påpeka att priset inte är marknadsmässigt såvida det inte rör sig om rena ockerpriser.
    Respektera detta om ni även fortsatt vill ha tillträde till den här forumdelen.
    "

    Om ni då MÅSTE pruta, gör det åtminstone i PM?
     
    Hellscreamer gillar detta.
  9. leffefalafel

    leffefalafel Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 feb 2012
    Inlägg:
    178
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER



    Jag förstår inte vad du gnäller på ? Jag vet inte om du någonsin köpt eller såld en produkt för det pris som begärts i annonsen, jag har i alla fall akdrig varit med om det! Att köpa och sälja på begagnad marknad handlar om att vara smart och pruta för att spara pengar. Dessutom skulle en affär aldrig äga rum om säljare och köpare inte är nöjda!
    Köparna som inte prutar är oftast lata och har dåligt med tålamod och orkar ej lägga tiden det kräver.

    Dessutom så har ingen bjudit för lågt pris, så vad är dit problem ?

    PSS.. Länge leve prutare !!!
     
    hasek, brodiniozo, dannyh och 1 annan gillar detta.
  10. Hellscreamer

    Hellscreamer Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2012
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    +1
    Bra skrivet där, håller med fullständigt.


    Iaf sålde mobilen för 5500kr.
     
  11. leffefalafel

    leffefalafel Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 feb 2012
    Inlägg:
    178
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Jag ville påminna er om att detta är "köp och Sälj" marknaden i forumet så lägg ner med ert gnäll! Om ni inte gillar hur det funkar så gå och annonserar på blocket och sluta snåla.
     
  12. Hellscreamer

    Hellscreamer Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2012
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Vårt gnäll? jag tycker mobilen var värd mycket mer än vad jag blivit erbjuden. Jag skrev faktist ett pris jag ville ha och tycker det är fult att komma med sånna låga bud. Detta är faktist inte tradera. Men du har rätt i fortsättningen ska jag använda blocket, där får jag iaf varan för det priset jag vill ha och det var där jag fick min mobil såld med.

    Mod kan låsa den här tråden tack. Har endå inget mer att skriva här.
     
  13. Playstation

    Playstation Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2012
    Inlägg:
    1 764
    Mottagna gillanden:
    95

    MINA ENHETER

  14. Hellscreamer

    Hellscreamer Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2012
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Men snälla, ja jag tänkte köpa en SGS2 på blocket men den blev såld till en annan, samma gäller en SGS2 LTE. Ja jag sålde den vita obryten för 5500kr för att jag inte gillade färgen, jag fick den när jag tecknade ett abonnemang sen tänkte jag köpa en SGS2 men den blev såld, samma gäller en LTE jag tänkte köpa så jag beslöt mig att köpa en blå SGS3 men ångrar köpet nu och ja min kusin förlängde sitt abonnemang och han vill såklart inte skänka mig den gratis. Några mer detaljer? Om Du tror att jag är oseriös kan du ringa mig eller så kan vi lika gärna mötas så får du inspektera mig?
     
  15. dannyh

    dannyh Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 sept 2010
    Inlägg:
    636
    Mottagna gillanden:
    86

    MINA ENHETER

    Sjutusen - prutat & klart? Buena suerte.

    Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
     
    diiiamond gillar detta.
  16. Playstation

    Playstation Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2012
    Inlägg:
    1 764
    Mottagna gillanden:
    95

    MINA ENHETER

    Ta inte illa upp, men du passar väldigt väl in i ramen som går att applicera på de andra som börjat poppa up på senare tid och vill kränga telefoner till höger och vänster.

    Att du svänger snabbt mellan att vara väldigt sugen på en Android till rätt pris för att sedan avfärda hela operativsystemet verkade konstigt.
     
  17. euro35

    euro35 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jul 2011
    Inlägg:
    27
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    vadå oseriöst bud? säljare tror att de kan få nypris, meningen med att köpa begagnat är att tjäna en slant. Annars finns ju ingen vits med att fara genom halva stan när dyrbutiken finns runt hörnet.
     
  18. chriz78

    chriz78 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 nov 2009
    Inlägg:
    203
    Mottagna gillanden:
    8
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Mate 20 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Mate 20 Pro
    vafan äre för jävla mobbing?


    vad säljaren vill ha för telefon istället för den han säljer är det ingen här som har något med att göra!

    det är väl huvudsaken att varan han försöker sälja är "ärlig" och rätt pris
    resten tycker jag att ni skall skita i!
     
    Phoenix95 och Hellscreamer gillar detta.
  19. Hellscreamer

    Hellscreamer Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2012
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hade faktist en SGS2 och tyckte den var riktigt trevlig men nu när jag uppgraderat till SGS3 märkte jag inte så mycket mer uppgraderingar mer än snabbare processor och bättre kamaera och förstås större skärm så ser faktist ingen vits med att behålla den. Jag hittade en plomberad SGS2 på blocket men som jag skrev så hann den bli såld, alla andra på blocket för det tillfället var använda och vid ett mycket högre pris så jag sket i det, var ivrig att pröva SGS3an.

    @ Dannyg

    Räknas som begagnad bara för att man känner på den lite?! skrattretande. Men visst om du tycker den är så begagnad så visst haha

    Och håller med chriz78. Ni borde inte komma med för hastiga slutsatser, är ni intresserade så skicka mig ett pm så får ni telefonummer och möjligheten att möta mig och om ni endå upplever mig som oseriös då kan ni komma med kritik. Och nej priset jag satte var inte oseriöst, inte på denna och inte på min andra annons heller.




    Föresten så borde den här tråden vara låst då varan jag annonserade i den här annonsen är såld.
    Tack och hejdå!
     
    Last edited: 3 jun 2012
  20. Playstation

    Playstation Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2012
    Inlägg:
    1 764
    Mottagna gillanden:
    95

    MINA ENHETER



    Kör du ut en bil ur bilhallen om så bara 20 meter så tappar du ju runt 5-10% direkt. Hur ny den en gång var, så är den fortfarande inte ny. Detsamma gäller en telefon - så fort "DO NOT BUY IF SEAL IS BROKEN" lappen är bruten, ptja, då finns ingen anledning att betala fullpris i alla fall i min värld.
     
    diiiamond gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.