Defy+ Bra som Telefon,GPS?

Diskussion i 'Defy/Defy+' startad av Andreas527, 5 jun 2012.

  1. Andreas527

    Andreas527 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2011
    Inlägg:
    685
    Mottagna gillanden:
    170

    MINA ENHETER

    Hej

    Ev tänkt köpa Defy+ till min far så prestandan i spel osv intresserar inte.

    Det viktiga är att den fungerar som telefon dvs att mottagning/samtals kvaliten är bra och att GPSn fungerar och att den är stabil i mjukvaran.

    - Hur pass dammsäker och stänksäker är den?
    - Hur presterar skärmen utomhus? Ser man något om man tex använder den under sommaren ute på sjön.?
    - Motoblur bra eller dåligt?

    Vad säger ni som äger Defy+. Fungerar den bra som telefon och GPS?
     
    Last edited: 5 jun 2012
  2. Peter56

    Peter56 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jun 2011
    Inlägg:
    52
    Mottagna gillanden:
    15
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Samsung Galaxy A52 5G 8/256

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Samsung Galaxy A52 5G 8/256
    Telefon 2:
    Moto G5S Plus
    Platta:
    ASUS Chromebook C433TA
    Jag har haft min sedan november och är nöjd. Den största fördelen jämfört med min förra telefon (SE G900) är superb mottagning! Annars är samtalskvalitet också mycket bra. GPS fungerar, men behöver omstartas ibland med hämtad app "GPS Test". Däremot är skärmen lite svårläst i skarpt solljus. Köpte till Navigon för GPS, och den fungerar utmärkt, men skärmen är liten - man behöver bra ögon för texten - och ljudet är lite svagt i programmet. Just för navigering funderar jag på att skaffa billig 7" surfplatta med Android och GPS.
     
    Andreas527 gillar detta.
  3. Spititid

    Spititid Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 dec 2011
    Inlägg:
    42
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Har haft min i snart ett 1/2 år och har varit nöjd med den hitills, inte låst sig eller nåt sådant verkar stabil bra kvalitet på ljudet. gps:n funkar riktigt bra enl. mig funkar minst lika bra som min tomtom bilnavigator.kan vara svårt att se i direkt soljus men det har ju alla telefoner så inget sämre än andra
    har den på jobbet och ibland så kryper jag i maskiner så den har fått utstå en del.
    Var lite osäker om den skulle hålla för den behandlingen men funkat utmärkt hitills.