Idag hade jag mitt vardagliga samtal med kundtjänst på
telenor, faktiskt i ett annat ärende gällande SIM-kort. (nummerflytt som gick över men microsim:et passar ej i min nuvarande telefon). Där jag sarkastiskt slängde ur mig, detta hade jag inte behövt göra om ni skickat min telefon som ni lovat ett antal gånger. (Även fått besked att den redan varit skickad... aja ni som pratat med kundtjänst vet ju att man får olika svar varje gång man ringer
) Kundtjänst responderade iaf, "ja det är ju minst 3-4 veckor innan du får din nya telefon"....
Haha orkar inte vara arg längre men för humorns skull skall jag sammanfatta;
Beställde 23 maj - blev då lovad leverans senast onsdag nästa vecka.
Ringde 1 Juni - Blev då lovad leverans mån tis (4-5)
Ringde 4 juni - kundtjänst säger då att telefonerna är skickade?!
Onsd 6 maj - gick in i butiken och svor varefter de lovade ny leverans senast 14 dagar efter beställning.
Ringde kundtjänst 7 maj - fick nya besked på leverans om tidigast 3-4 veckor.
Problemet är nu att mina 14 dagars ångerrätt har gått ut eftersom det tydligen, enligt folk på detta forum finns andra affärer som säljer den blåa modellen...
Click to expand...