Fråga: Ändra ordning på knapparna för gps, wlan etc i slidemenyn

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av afrodroid, 11 jun 2012.

  1. afrodroid

    afrodroid Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 feb 2011
    Inlägg:
    81
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Varje gång jag drar ner min slide bar för att ex stänga av mobildatan så drar jag ned slidebaren och alla knappar får ej plats på skärmen samtidigt så "slidas" hela menyn me knappar till vänster så man kommer till knapparna som är längst bort till vänster i menyn.

    Detta är lite jobbigt eftersom ex mobildata knappen sitter en bit till höger så jag måste slida tillbaka en bit för att kunna komma åt mobildatan vilket imo är ett knapptryck för mkt. Har en vän me en sgs3 som har en helt annan ordning på knapparna i sin slide bar, där ex mobildatan sitter nästan längst till vänster så han slipper detta extatryck jag måste leva me, har letat överallt efter vart man eventuellt skulle kunna ändra ordningen men hittar inget! Någon som vet om de ens går o ändra?

    Mvh Afrodroid
     
  2. zetar

    zetar Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 apr 2010
    Inlägg:
    223
    Mottagna gillanden:
    29

    MINA ENHETER

    Annars kan du ju hålla inne powerknappen i en sekund så får du en meny där du kan välja att av-/påaktivera mobildata.
     
  3. afrodroid

    afrodroid Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 feb 2011
    Inlägg:
    81
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Det funkar iof ännu bättre än att stänga av mobildatan via slidebaren, tackar för tipset!
     
  4. robnil

    robnil Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 aug 2010
    Inlägg:
    1 017
    Mottagna gillanden:
    66
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    S20 plus

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    S20 plus
    ROM:
    stock
    Platta:
    Note 10
    Platta 2:
    Nexus 7
    har han en annan ordning verkligen? Det går ju att ändra på andra romar men i stocken vette fan? Fast stämmer det som du säger så verkar det ju gå?! Kan du fråga om han är på stock rom?