Tecknat 3pott399 - Få tillgång till Voddler?

Diskussion i 'Allmänna diskussioner' startad av Mr_Svahn, 7 jul 2012.

  1. Mr_Svahn

    Mr_Svahn Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 dec 2011
    Inlägg:
    43
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Hej!

    För drygt två veckor sedan så tecknade jag 3pott399 med en SGS3 och då skulle det ingå Voddler Club i 6 månader. hur får jag tillgång till det och vad är det egentligen?

    Innebär betaltjänsten 8som jag får prova på i 6mån) att det funkar för mobiler eller att jag slipper betala för att se filmer? :)

    MVH Jonathan
     
  2. Cupcakes

    Cupcakes Mobilberoende Moderator

    Blev medlem:
    14 jan 2011
    Inlägg:
    14 962
    Mottagna gillanden:
    7 959
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Ring in till kundtjänst eller skriv på deras FB logg att du skulle få det med så ska det lösa sig. Beställ inte genom 3s hemsida som man kan göra då du kommer bli debiterad för det (om du inte hör annat från 3). Det ska ha skickats med någon instruktion om hur man går tillväga om man är berättigad till rabatten - men det har missats i vissa fall (enligt den info jag har).

    Voddler Club innebär att du kan se typ alla filmer som finns i Voddler-butiken utan kostnad i 6 månader - du ska även slippa reklamen på gratisfilmerna. Vissa filmer fungerar även att visa i mobilen, inte alla pga rättigheter. Annars kan du se alla filmer, och ladda ner för att titta senare utan internet, på datorn :)
     
    Mr_Svahn gillar detta.
  3. Mr_Svahn

    Mr_Svahn Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 dec 2011
    Inlägg:
    43
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Tack för tipset! Har skrivit på deras kundtjänst på facebook :)

    Ah, jag anade att man skulle få pröjsa för det om jag valde till tjänsten på deras hemsida...

    Okej, låter trevligt! Btw så kan jag inte ens installera voddler? :O Har tankat det från deras hemsida och installerat om 2ggr men så fort jag startar det så blinkar cmd.exe till och sen händer inget mer...
     
  4. Cupcakes

    Cupcakes Mobilberoende Moderator

    Blev medlem:
    14 jan 2011
    Inlägg:
    14 962
    Mottagna gillanden:
    7 959
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Vad konstigt det låter, testat en omstart av datorn? Vilken windows version kör du?
     
  5. Mr_Svahn

    Mr_Svahn Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 dec 2011
    Inlägg:
    43
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Jo, jag håller med. nej det har jag inte provat, ser på första sagan om ringen filmen då jobbarkompisen mobbade mig för att jag inte sett dem :O Jag kör Windows 7 Ultimate (tror jag). Fick det från farsans jobb :)

    Edit: Funkar nu! :P
     
  6. Cupcakes

    Cupcakes Mobilberoende Moderator

    Blev medlem:
    14 jan 2011
    Inlägg:
    14 962
    Mottagna gillanden:
    7 959
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    :)

    Vad bra! :)
     
  7. Mr_Svahn

    Mr_Svahn Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 dec 2011
    Inlägg:
    43
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Ja, eller voddler funkar iaf :P Hur jag får Voddler Club återstår att se ;)
     
  8. crest

    crest Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 okt 2010
    Inlägg:
    30
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Voddler Club funkar inte som det ska, tyvärr!

    Numera har 3 tagit bort erbjudandet för Club och erbjuder Voddler Plus för 10kr billigare än ordinarie pris.
    Jag hade ett redan bundet abonnemang och köpte Voddler Club - eller 3Club - som det sedan stod på mitt konto hos Voddler.
    Problemet var och fortfarande är att man inte kunde se många filmer alls gratis. Alternativet "3 Invoice" som gav en rätt att se filmerna gratis dök väldigt sällan upp.

    Voddler har försökt att fixa till det men inte lyckats. För att se filmerna fritt när jag ändå betalat 149kr för tjänsten, var jag och alla andra i samma situation tvungen att mejla Voddlers kundtjänst så de kunde lägga på 5 Gold Tickets. När dessa var slut fick man mejla igen och det gick segt som fan att få dessa tickets.

    Etter mycket klagomål från 3s kunder och Voddlers misslyckande att koda så "3Invoice" dyker upp på alla filmer så ändrade 3 på sin hemsida och tog bort Voddler Club och ersatte den med Voddler Plus istället.

    Jag har nu avslutat filmabonnemanget.
     
  9. Cupcakes

    Cupcakes Mobilberoende Moderator

    Blev medlem:
    14 jan 2011
    Inlägg:
    14 962
    Mottagna gillanden:
    7 959
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Anledning skulle vara problem med rättigheter vad jag förstått, hur som så är det väl bra att det inte säljs längre eftersom det är lite krångligt att kontakta Voddler för att få Tickets vid behov. Men ändå skönt med fri film i 6 månader - även fast dett lite krångel :)

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2