Bluetooth

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av ottoangel, 16 apr 2010.

  1. ottoangel

    ottoangel Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 mar 2010
    Inlägg:
    53
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Eftersom den klistrade tråden inte ger mig något vettigt svar testar jag att skapa en ny. När jag försöker ansluta min Desire mot min PC verkar det inte fungera. Det står att datorn är "Parkopplad men inte ansluten". Trycker jag på den texten händer inget, håller jag nedtryckt på texten kan jag välja "Ta bort parkoppling" men det hjälper ju inte direkt.

    Jag har testat på tre stycken datorer där alla har Win7 Ultimate 64bit.

    Under Enheter och skrivare/Bluetooth syns telefonen men den är "grå" men ibland blinkar den till och får fullfärg.

    Jag förutsätter att man kan ansluta till en dator via HTC Sync genom bluetooth?
     
  2. ottoangel

    ottoangel Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 mar 2010
    Inlägg:
    53
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Fick mitt bluetoothheadset att fungera så lite funkar det men det är inte mycket. Ingen som har några idéer?
     
  3. takix77

    takix77 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 mar 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har också problem med att få bluetooth att funka, allt annat funkar klockrent på telefonen förutom detta. Jag har exakt samma problem som du ottoangel
     
  4. Davil

    Davil Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 apr 2010
    Inlägg:
    2 500
    Mottagna gillanden:
    455
    Telefon:
    HTC U11+

    MINA ENHETER

    Telefon:
    HTC U11+
    ROM:
    Stock Root
    Last edited: 16 apr 2010
  5. tourqe

    tourqe Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2010
    Inlägg:
    74
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    har problem med att ansluta mitt bluetooth med andra enheter, tex laptopen! söker från min desire men denhittar inget och samma sak om jag söker från laptopen för att hitta mobilen så hittar den inget heller?!