Diskussion: Testpilot för Samsung Galaxy S III - diskussionstråd

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av mannyb, 21 maj 2012.

  1. Akillles

    Akillles Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jul 2010
    Inlägg:
    1 738
    Mottagna gillanden:
    413

    MINA ENHETER

    För den enkla anledningen att jag inte vill. Jag vill se hur Ota-systemet fungerar...

    Jag är också en av de få som aldrig haft problem med Kies. Har fungerat varenda gång på min S1, S2 och S3.
     
  2. kallt_kaffe

    kallt_kaffe Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 aug 2010
    Inlägg:
    2 682
    Mottagna gillanden:
    1 685
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Xiaomi Mi Note 10

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Xiaomi Mi Note 10
    Jag körde första uppgraderingen med Kies och den senaste med OTA. Båda gångerna fungerade det klockrent.

    Senaste uppgraderingen känns bra än så länge. Körde in den i fredags morse. Ljusstyrkeinställnignar i dropdown:en var något iaf jag saknat. Ledigt minne är nu på ungefär samma nivåer som min Galaxy Tab 8.9 som också har 1GB RAM. Tyckte tidigare att S3:an åt lite väl mycket minne. Nu verkar det vara normalare minnesförbrukning och jag tror inte jag sett någon "home screen redraw" ännu. Något som var ganska frekvent tidigare. Störde mig tidigare på att det stod "Program" när man ska lägga till ngt på startsidan m.h.a. långtryck på tom plats. Nu står det "Program och widgetar". Buggen i den svenska versionen av mjukvarutangenbordet är också åtgärdat.

    Känns som man filat på en del små och stora detaljer som kanske fått stå tillbaka tidigare pga av mer akuta fixar.