Hej David !
Vi kan se en förfrågan från Google den 16 Juli.
Vi har godkänt transaktionen men av någon anlededning har inte Google fått beskedet förrän dagen efter.
När det går så lång tid mellan förfrågan och svar så blir det automatiskt nekat.
Be att de försöker igen.
Google kan aldrig se vilken adress som är kopplad till kortet om de inte gör en manuell kontroll.
Vid manuella kontroller går det att se om det finns en avvikande
leveransadress registrerad hos oss.
Med vänlig hälsning
Eurocard Kundcenter
-------------------------------------------------------
Hej,
Skulle du kunna kolla om du har fått en sådan fråga vid mitt senaste köp som cancelerades?
Är det ni eller säljaren som beslutat om billingadressen stämmer övenens?
-------------------------------------------------------
Den 18 juli 2012 10:22 skrev <
[email protected]:
Hej!
Det går endast att ha en billingadress och då skickas dina fakturordit.
Det vi kan göra är att lägga in en notering om att vi skall godkänna
adressen i Storbritannien om vi får en fråga från inköpsstället, men vi kan aldrig garantera att det fungerar tyvärr. Vänligen återkom till oss med adressen om du vill att vi skall ordna detta.
Med vänlig hälsning
Eurocard Kundcenter
---------- Original meddelande ----------
Hej,
Jag har ett Corporate-kort med eget betalningsansvar. Jag har försökt
beställa en pryl i storbritanien wia en websida men de accepterar
endast kreditkort med en brittisk "Billing address" och därför har min order cancelerats. Jag har en address i Storbritanien dit ordern ska
skickas, kan jag lägga till denna address som en alternativ "Billing address"
i mitt eurocard?
Mvh
David
Click to expand...