Problem: Sensation XE

Diskussion i 'Sensation - Allmänt' startad av Tomhet, 4 aug 2012.

  1. Tomhet

    Tomhet Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 sept 2011
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Sedan uppdateringen till Android 4.0.3 Ice Cream Sandwich, så har telefonen börjat krångla.

    Vid spelning av musik i den inbyggda musikspelaren, så kommer musiken ej tillbaka vid inkommande, missade, avslutade samtal.
    Detsamma gäller även efter att telefonen laddats.

    Telefonen måste då startas om.
    Och vid omstart så står det att Android uppgraderas, alla appar skall uppdateras.
    Även FB appen kan ej autencifieras, så man måste logga in på nytt.
    Då skall även alla kontakter synkroniseras på nytt.
    Och även då dyker det upp en varningstriangel om att man måste tillåta HTC Sense i telefonen.

    Skall tilläggas att en systemåterställning har gjorts utan resultat.

    :mad::mad::mad:
     
    Last edited: 6 aug 2012
  2. Rickard HTC

    Rickard HTC Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 nov 2011
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag skrev ett Facebook Autensieringsfel jag har här: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=78348
    Väntar på någon hjälp.
    Jag har endast 4.0.3-versionen, 4.0.4:an har ej kommit till min telefon än. Jag har även problem med efter en snabbstart av telefonen kan ej telefonen spela ljud i hörlurar. Den upptäcker inte hörlurarna/hittar ej drivrutinerna helt enkelt. Ljudet spelas i telefonens inbyggda högtalare. Om man har hörlurarna på när man kopplar in dem hör man ändå det lilla knäppet som visar att det går ström från telefonen till hörlurarna. Om någon hittar någon lösning uppskattas det.
    (Har också Sensation XE)
     
  3. Tomhet

    Tomhet Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 sept 2011
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Skrev fel ser jag nu, jag har samma version dom du, dvs 4.0.3 Ice Cream Sandwich.