Säljes: HTC Nexus One (defekt) + Orginal-docka

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av oeriksson, 12 aug 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. oeriksson

    oeriksson Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2009
    Inlägg:
    26
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Säljer en HTC Nexus One + Orginal-docka

    Nexus One i fint skick, inga märken på skärmen men några småmärken nedtill till vänster på kanten. Strömknappen har lagt av på telefonen (vanligt förekommande fel som jag förstår det på Nexus One). Knappen fungerar kanske en av 50 gånger vilket givetvis gör telefonen lite svåranvänd, knappen ska dock gå att byta ut tämligen enkelt för den som är lite händig. Reservdelar finns på Ebay och liknande för ett par hundralappar.

    När telefonen är igång fungerar den dock felfritt. Android 2.3.6 sitter i telefonen, helt "vanilla" direkt från Google. Ej rootad. Givetvis fabriksåterställd till orginal fullt ut. Medföljer gör 8 gb minneskort, orginalladdaren (amerikansk), usb-kabel, hörlurar/handsfree (helt oanvända) samt etuid (helt oanvänt). Medföljer gör även ett extra batteri samt orginal-dockningsstationen. Allt i sina orginalkartonger.

    Finns att hämta i centrala Stockholm, kan även skickas om köparen står för frakten.

    Pris: 300:- för allt.
     
  2. Playstation

    Playstation Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2012
    Inlägg:
    1 764
    Mottagna gillanden:
    95

    MINA ENHETER

    Funderar över en sak.
    Om man hela tiden har telefonen igång, går det då inte aktivera skärmen med någon annan knapp?

    Skickat från min U20i via Tapatalk 2
     
  3. Hassizle

    Hassizle Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jun 2012
    Inlägg:
    243
    Mottagna gillanden:
    23

    MINA ENHETER

    Har för mig att CM7 hade en funktion som gjorde att man kunde aktivera skärmen med Wildfire's styrkula. Borde nog finnas på Nexus One också men kolla XDA.
     
  4. johanrosvall

    johanrosvall Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jun 2010
    Inlägg:
    156
    Mottagna gillanden:
    15

    MINA ENHETER

  5. oeriksson

    oeriksson Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2009
    Inlägg:
    26
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Ja, det är möjligt att det går att göra något sådant. Jag har inte gett mig in i den typen av övningar.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.