Gratis telenor fritt i 2 månader

Diskussion i 'Telenor & Vimla' startad av Magnufs, 14 aug 2012.

  1. Magnufs

    Magnufs Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 aug 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag gnällde på Telenor om att deras APN services inte fungerar bra eller inte alls. Tar jag bort proxyn och kör Internet.telenor.se så fungerar det bra men mms fungerar ofta inte så bra då.
    hon sa att "VI HAR PROBLEM MED DEN ABONNENMANGSFORMEN OCH ANDROID" och hon gav mig 2 månader gratis (2x699kr) och var det inte åtgärdat så skulle jag få reklamera telefonen och abonnemanget..

    Telenor fritt och S3..
     
  2. DaHa

    DaHa Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 okt 2011
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    6
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S5e
    Jag har en S3 och Telenor Pott med surf 249. Kör med services.telenor.se och utan proxy.
    För mig fungerar surfen felfritt, ligger oftast mellan 7 - 10 Mbit och har toppat i 13 Mbit.
     
  3. Liten Strumpa

    Liten Strumpa Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 mar 2011
    Inlägg:
    217
    Mottagna gillanden:
    12
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    SonyEricsson Live with Walkman

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    SonyEricsson Live with Walkman
    jag skulle nog vilja säga att även kontantkort oxå har problem med deras APN...

    själv har jag kontantkort och porterade över mitt nummer till Telenor för hmm 2-3 månader sedan jag fick genast problem med deras APN och kom inte alls åt internet
    efter flera tröstlösa försök att själv försöka lösa det så pratade jag med kundtjänst men fick ingen vidare hjälp...typ det ska fungera och vi har ingen aning om vad felet kan vara

    fick nog rätt fort och porterade över till Comviq som har fungerande APN inställningar i sim kortet så att så fort du sätter i sim kortet i mobilen så lägger den själv till APN:en
    och man slipper krångla med det

    tyvärr har jag ingen lösning på ditt problem utan mitt råd är vänta lite o se om löser det sig inte så reklamera skiten...
     
  4. droidaren

    droidaren Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jul 2012
    Inlägg:
    73
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    jag har oxå telenor pott 249 med services.telenor.se utan proxy vilket ger runt 5mb för det mesta,fungerar utan problem,använde mobilen som hotspot under hela OS utan problem.

    Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2