ladda videos telefon-dator

Diskussion i 'Allmänt' startad av dirtsa, 22 aug 2012.

  1. dirtsa

    dirtsa Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 aug 2012
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hur gör jag för att ladda över videos eller filmer jag tagit med min telefon Samsung Galaxy S II till datorn.
    Foton fungerar kanon via Picasa,bara trycka importera.
    Hjälp mig,jag har försökt allt tycker jag
    :eek:
     
  2. sunemangs

    sunemangs Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 aug 2011
    Inlägg:
    613
    Mottagna gillanden:
    228

    MINA ENHETER

    Har du kies air installerat på telefonen så kan du ju starta det, eller så laddar du tex ner airdroid på telefonen och startar och sedan ansluter du via datorns webläsare. Detta förutsätter ju dock att du har trådlöst nätverk hemma.

    Har du inte det är det ju bara stoppa in sladden från telefon till datorn så ska du kunna bläddra på minnet, ligger väl i dcim/camera eller något.
     
  3. dirtsa

    dirtsa Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 aug 2012
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har kopplat in mig med sladden i datorn och gått in i dcim och hittat alla filer men hur gör man för att få ner dom till datorn,jag lyckas inte med det
     
  4. Gryph

    Gryph Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2009
    Inlägg:
    3 676
    Mottagna gillanden:
    981
    Operatör:
    Elisa
    Telefon:
    Oneplus 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Elisa
    Telefon:
    Oneplus 8 Pro
    Info:
    Nova Launcher Prime
    Övrigt:
    Nvidia Shield TV
    Markera filerna, högerklicka på dem, kopiera, gå till hårddisken och den mapp du vill klistra in i, högerklick, klistra in.
     
  5. Ampa69

    Ampa69 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jul 2010
    Inlägg:
    126
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    eller så installerar du denna app Sweet Home på din telefon och ställer in den rätt så funkar det av sig själv.
     
  6. dirtsa

    dirtsa Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 aug 2012
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jaa men datorn hittar ju inte filmerna eller videorna, hur jag än bråkar med problemet kommer jag inte längre.
    Jag har ingen wifi-uppkoppling utan bara med en sladd från min samsung-telefon till datorn. Jag har Samsung kies i datorn men likförbannat går det inte.
    Hur ska jag ställa in telefon och hur ska jag ställa in datorn. Berätta varenda liten sak jag skall göra för att lyckas,varje steg.
    Jag har en gång lyckats mata ner mina kort (foton) via Samsung Kies, men dom försvann när jag stängde av datorn,sedan har det inte funkat utan jag tar ner via Picasa funkar BARA HELT PROBLEMFRITT,varför kan man inte ta ner videos likadant.

    HJÄLP