Säljes: Mediamaskin säljes.

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av OneZerOne, 11 sept 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. OneZerOne

    OneZerOne Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jul 2010
    Inlägg:
    117
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Hejsan.

    Sedan en tid har jag en dator ämnad för media bara stående på hyllan, så en skulle bli glad om någon annan kunde ha glädje av den

    Jag skickar inte med några HDDs då dem jag har är allt jag har. Det följer även inte med något OS då jag har kört XBMC från USB på den majoriteten av tiden. Jag svarar på eventuella frågor så fort jag ser dem.

    Min tanke är att folk får bjuda vad dem vill. Jag har lagt ner ca 4.500 riksdaler på den.
    Men jag skulle vilja se ca 3000 kr. Inga skambud. Transport inom en rimlig distans är gratis. Allting fungerar felfritt, finns bra stöd för hårdvaran om man kör Linux eller med drivrutiner om man skulle köra Windows.
    Datorn står i Skövde. Så jag kan såklart köra några mil med den, men då måste intressenten vara en köpare, kör inte ut den bara för att folk är nyfikna. Jag pendlar mellan Skövde och Vara för arbete under vardagarna.

    * Alla Kvitton och lådor finns kvar till alla saker.
    * Då detta byggdes under Maj månad så är det lång garanti kvar på delarna.
    * Inget säljes separat.
    * Skickas ej, endast en affär mellan individer.

    Specifikationerna på burken:

    1xST Gainward GeForce GTX 550Ti 1GB PhysX PCI-Express 2.0, GDDR5, DVI, native-HDMI 1.4a, VGA

    1xST Intel® Core i3-2120 Processor Socket-LGA1155, Dual Core, 3.3Ghz, 3MB, 65W, Boxed w/fan

    2xST Crucial DDR3 1333MHz 2GB, CL9, Non-ECC, 1.5V, 256Meg x 64, 240pin

    1xST ASUS P8H61-M PRO, Socket-1155 m-ATX, H61, DDR3, 2xPCIe(2.0)x16, SATA 6Gb/s, USB 3.0, VGA, DVI, HDMI, EFI

    1xST Cooler Master GX Lite 700W PSU ATX 12V V2.3, Standard, 1x 4+4 CPU, 1x Floppy, 2x Molex, 2x 6+2pin PCIe, 6x SATA

    1xST LITEON 22x8x22xDVD+RW 16x8x16xDVD-RW 48x32x48xCDRW 8xDVD+R 8xDVD-R DL 12xDVDRAM SATA black

    1xST Silverstone Sugo SG02B-F Tower No PSU Black mATX

    1xST 2 x USB uttag som ansluts mot en ledig socket på moderbordet.

    Eventuella bilder får ni be om, annars går det bara att söka på chassit. Om det är något jag har missat eller bara något någon undrar så får ni göra eran röst hörd!

    Ha det!
     
    Last edited: 12 sept 2012
  2. Heffa

    Heffa Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 mar 2011
    Inlägg:
    66
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Iom att du inte vill skicka så kanske du skall berätta var du finns?
     
  3. OneZerOne

    OneZerOne Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jul 2010
    Inlägg:
    117
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Bra att du såg att jag hade missat den detaljen, hade för mig att det stog med. Men en bor i Skövde som den uppdaterade infon säger.
     
  4. OneZerOne

    OneZerOne Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jul 2010
    Inlägg:
    117
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Bump 1/2.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.