Är en Xperia Pro ett bra val?

Diskussion i 'Xperia pro' startad av LilleBerglund, 15 sept 2012.

  1. LilleBerglund

    LilleBerglund Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 dec 2010
    Inlägg:
    44
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej, jag har nyss sålt min andra mobil och ska nog beställa en Xperia pro. Är den ett bra val? jag vill inte ha nått stort och flashigt som Galaxy S3 men jag vill kunna spela lite spel vara inne på spotify smsa och ringa. Är mobilen okej, jag har hört att den inte har väldigt bra skärm. Vad tycker du?
     
  2. Snapphane

    Snapphane Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jun 2010
    Inlägg:
    755
    Mottagna gillanden:
    278
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S22

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S22
    Övrigt:
    TicWatch E
    Vill du ha ett tangentbord, köp den. Annars finns det många fler och bättre val. Nu vet jag inte vad Pro kostar i dagsläget, men Go ligger på under 3 000 och är lätt en bättre telefon. Som ett exempel.

    Annars funkar Pro helt okey, tyngre spel går men kan krascha/krångla lite. Den har även lite begränsat minne för appar, vilket kan vara lite störigt . Enda riktiga plusset i kanten är just tangentbordet. Utan det hade jag bytt telefon redan.
     
    LilleBerglund gillar detta.
  3. LilleBerglund

    LilleBerglund Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 dec 2010
    Inlägg:
    44
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Låter bra med pro. Jag vill ha ett tangentbord men de finns inte så många qwerty mobiler med svenskt tangentbord. Jag vill bara liksom veta att den inte har några stora buggar.
     
  4. isso

    isso Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 nov 2010
    Inlägg:
    104
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Vill du ha en mobil med tangentbord så kommer du bli nöjd.

    Skärmen är det inget fel på om du inte är jättekräsen. Jag har aldrig ens reflekterat över att skärmen skulle vara dålig.
    Spotify fungerar galant.

    Jag spelar t ex Temple Run utan några större problem. Men nånstans där tror jag smärtgränsen går. Annars är det jättekul att spela gamla konsolspel med en mobil som har tangentbord.
     
    LilleBerglund gillar detta.