Problem: Spotify.

Diskussion i 'Xperia X10 - Allmänt' startad av Lisa_79, 19 sept 2012.

  1. Lisa_79

    Lisa_79 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jul 2010
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Nu har jag åter igen problem med Spotify.

    Jag betalade igår för att kunna lyssna offline i mobilen, men det funkar inte alls. Jag kan inte ens synka låtarna nu, varken över WiFi eller 3G, nerladdningen står på 0% hela tiden.

    Jag har testat att ha Offline Mode på både av och på, stänga av o sätta på Download over 2G/3G, logga ut o logga in o även startat om mobilen.
    Jag har testat att spela låtarna jag vill ha till offlinelistan som jag gjort innan o då har det har funkat, men nu går det inte.

    Själva listan har en grön pil på sig, men låtarna fungerar ändå inte.
    Detta är en ny version av Spotify, jag är inte riktigt sams med den iom den inte ser ut som den gamla..

    Man ska väl fortfarande kunna lyssna offline även från mobilen eller har den funktionen försvunnit??

    Jag behöver hjälp, var det bortkastade pengar eller ska det funka? Mobilen är uppdaterad oxå..

    22/9 Har fortfarande inte fått någon hjälp med vad problemet kan vara, igår testade jag igen, men det funkade fortfarande inte.

    /Lisa.
     
    Last edited: 22 sept 2012
  2. dannyh

    dannyh Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 sept 2010
    Inlägg:
    636
    Mottagna gillanden:
    86

    MINA ENHETER

    Upplevt detsamma till och från. Har då tänkt jaja, glömt saken för stunden och plötsligt funkar det igen. Jag skulle prova att följande i valfri ordning: starta om mobilen, byta wifi-nätverk, låta tiden gå.
    Övertygad om att det snart löser sig för även din lur.
    Peace
     
  3. Lisa_79

    Lisa_79 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jul 2010
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har tänkt så jag med :) Gav upp igår när inget funkade, varken över 3G eller WiFi och lät mobilen vara men utan nät då.
    Har inte tillgång till WiFi, igår satt jag på tågstationen o försökte... :)
    Jag måste köra på 3G men inte ens det funkar nu :(
     
  4. dannyh

    dannyh Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 sept 2010
    Inlägg:
    636
    Mottagna gillanden:
    86

    MINA ENHETER

    Funkar inte att synka eller lyssna? Aldrig synkat över 3g. Du har senaste spotifyupdate? Läste loggen och där hävda dom att den skulle innebära felkoder så man lättare förstår intermezzot. Men återigen, det är ju inget fel på den tillsynes. Den laddar bara inte ner...
     
  5. Lisa_79

    Lisa_79 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jul 2010
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag kan lyssna så länge jag har nät och ställt in Offline Mode på av. Att synka/ladda ner (som det kallas nu tydligen) har gått över 3G om man spelar de låtar man vill ha offline. Men det funkar inte nu. Jag uppdaterade Spotify igår så det ska vara det senaste enligt Andriod Market.
    Precis, den laddar inte ner, det står på 0% hela tiden hur jag än gör.. :(