Diskussion: Borta ur sortimentet

Diskussion i 'Galaxy S2 LTE' startad av Sideburns, 4 sept 2012.

  1. Sideburns

    Sideburns Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 mar 2012
    Inlägg:
    86
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Var in på telia med min telefon för att äntligen får reklamera den igår och ser att den inte fanns någon stans i butiken längre. När vi skulle jämför priset mellan den och S3 insåg vi att Telia helt plockat ut den ur sortimentet. Lite intressesant då de, varje gång jag lämnat in den, påstår detta är den första S2LTE de får in med problem med obefintlig täckning och tappade samtal.

    ICS flyttat till Q4, inga uppdateringar eller hjälp från Samsung som hjälper upp felen och nu börjar aktörer som Telia ta ut den ur sortimentet... Känns som det är fler än konsumenterna som tycker denna telefon aldrig borde släppts.
     
  2. jonsjo

    jonsjo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 apr 2010
    Inlägg:
    88
    Mottagna gillanden:
    7
    Telefon:
    Samsung Galaxy s20+

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy s20+
    Info:
    Nova Launcher Prime
    Platta:
    Samsung Galaxy TAB s7+
    Det är synd att det verkar vara sån skillnad i kvalité på dem. När man som jag inte haft några problem med den så är det en grym telefon, den bästa jag ägt om man räknar bort plastigheten (Som å andra sidan genomsyrar alla Samsungs telefoner).
    Tro det eller ej men jag blir bara mer och mer nöjd med den för var dag som går trots uteblivna uppdateringar/romar. Förutom att det fungerat felfritt så har även batteritiden förbättras avsevärt. En annan orsak kan ju vara att jag istället labbar på Taben och därigenom stillar min nyfikenhet. :) Normalt brukar uteblivna uppdateringar irritera mig nått enormt.
     
  3. John-Erik

    John-Erik Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 mar 2012
    Inlägg:
    787
    Mottagna gillanden:
    78
    Telefon:
    Samsung galaxy S9

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung galaxy S9
    Jag har inte heller problem med min telefon. Så jag tycker också det är en grym telefon. När jag såg att Xperia V skulle släppas tänkte jag givet att den skulle jag ha. För varje dag som går blir jag mer tveksam och vill då behålla min telefon. Får se hur mycket deal det är med vattentät.
    Tråkigt att de tagit bort den från sortimentet. Hoppas egentligen att andrahandsvärdet inte påverkas eller kanske utvecklas lite uppåt. Personligen tycker inte jag den ska vara billigare än S2, som har ett ganska högt andrahandsvärde jämfört med butikpris.
    Lyckades ni hitta ett värde på telefonen inför telefonbyte?

    Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2
     
  4. Ralle77

    Ralle77 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 apr 2012
    Inlägg:
    35
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Nu har Tele2 oxå plockat bort den från sin hemsida.
    Den är troligtvis ersatt av SIII 4G.