Fråga: Razr maxx ägare, vilka skal använder ni?

Diskussion i 'RAZR - Allmänt' startad av Biopower, 11 okt 2012.

  1. Biopower

    Biopower Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jun 2010
    Inlägg:
    428
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Har precis fått hem min Razr maxx men vill inte börja använda den innan jag köpt något skal då jag är lite klantig och tappar den då och då. La en beställning på ett svart tpuskal på eBay mest för att det var billigt. Nu verkar det blivit något strul med mitt PayPal konto så jag väntar på deras support ska höra av sig. Under tiden behöver jag hitta något skyddande skal och undrar vad andra använder? Vore najs med lite tips och gärna någon bild på era razrs med skal. Vilka butiker har snabbast leveranser?
     
  2. Maverickgoose

    Maverickgoose Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2011
    Inlägg:
    197
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Inget faktiskt. Det enda som har tagit stryk är alukanten (och skärmen förstås).

    Hela grejen med att ha en snygg, tunn mobil med trevliga material försvinner ju totalt när man klämmer på ett skal.
    Mao så borde sweD användare sluta whina över fula mobiler, för det spelar ingen roll då alla verkar förstöra telefonen med ett skal.
     
  3. Cirap

    Cirap Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 mar 2010
    Inlägg:
    456
    Mottagna gillanden:
    19

    MINA ENHETER

    min är naken... kört så sedan Maj och det finns inga repor att tala om någonstans. inte sagt att det inte finns några små skavanker, men de syns inte vid vanligt användande. en av anledningarna till att man köper en telefon med Kevlar och Gorillaglass är ju att man ska slippa en massa krams runt telefonen
     
  4. Biopower

    Biopower Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jun 2010
    Inlägg:
    428
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Jag håller med er till 100%. Dock så händer det rätt ofta att jag tappar min mobil i backen samt att jag har ett jobb där jag ofta är skitig om händerna och då vill man ju inte kleta ner sin skönhet...;) Sen så tycker jag att det ofta blir ett skönare grepp om mobilen har ett gummiaktigt skal runt om.
     
  5. BengtO

    BengtO Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 aug 2010
    Inlägg:
    29
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag kör Razr Maxx med ett PDAir flipfodral i skinn som jag köpte på mytrendyphone, kostade 200 spänn, Tycker det e suveränt med heltäckande skydd. . Känns 10 ggr bättre än de plastskal jag hade till min förra Razr.

    Finns inget jätteutbud ännu med skal till maxx i sverige, men kollar man på ebay, amazon eller liknande så finns en hel del roligt. Flipväska/fodral rekommenderar jag även om telefonen blir aningen osmidig om man har små fickor/tajta brallor!

    Finns i olika färger, detta svart http://www.mytrendyphone.se/shop/motorola-droid-razr-80367p.html
     
    Last edited: 16 okt 2012
  6. Biopower

    Biopower Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jun 2010
    Inlägg:
    428
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Jag beställde från e-bay. Ett tpu-fodral med 3 displayskydd. Kostade 45:- inkl frakt från USA. Hur i h-vete kan det blir några pengar över till säljaren? Kom på att jag kanske skulle beställt från UK så kanske frakten gått snabbare men skit samma. Ska komma mellan den 16/10-22/10 så det är bara att vänta och se...
     
  7. BengtO

    BengtO Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 aug 2010
    Inlägg:
    29
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Förmodligen tillverkat av barn i kina/vietnam som har en lön som är långt under all kritik, men visst det är ju vansinniga priser. Men det e klart säljer dom 100.000 med en förtjänst på 10 spänn per fodral så är det ju ändå pengar.