Diskussion: Besviken på HTC (och alla andra androider)

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av Deebo83, 18 okt 2012.

  1. _z_

    _z_ Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 aug 2009
    Inlägg:
    3 149
    Mottagna gillanden:
    350
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Häckleri eller inte men det enda viktiga för dig är då att veta att nu har jag det värsta, eller? Jag förstår fortfarande inte vad det är för problem för dig att HTC mjölkar pengar som alla andra? Jag förstår inte heller varför jag fortfarande är kvar i tråden för detta är bland det fånigaste jag stött på, kanske därför.

    Jag häcklar inte tycker bara att du är oerhört, konstig i ditt resonemang.?

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
     
  2. Deebo83

    Deebo83 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2011
    Inlägg:
    249
    Mottagna gillanden:
    23

    MINA ENHETER

    Läs tråden så förstår du...

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
     
  3. Avarell_Dalton

    Avarell_Dalton Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 okt 2010
    Inlägg:
    1 909
    Mottagna gillanden:
    724
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro
    Man bör nog också fundera över från vilket land tillverkaren är. Det brukar spegla kvalité och affärsstrategier. Inget ont om något land eller dess invånare. I'm just saying.

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
     
  4. Deebo83

    Deebo83 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2011
    Inlägg:
    249
    Mottagna gillanden:
    23

    MINA ENHETER

    Hur menar du? Care to share your thoughts? Vilka länder e bra respektive dåliga?

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
     
  5. _z_

    _z_ Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 aug 2009
    Inlägg:
    3 149
    Mottagna gillanden:
    350
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Du är nog fjortis ändå. Läs tråden själv så ser du att jag varit med från starten, skrev ett inlägg på första sidan.

    Ser att några håller med dig och ni är så patetiska, antar att en stor del av ert liv kommer arbeta hårt på att ha det värsta, vara värst.

    Detta kan ju inte handla om något annat, eller?

    I mitt inlägg på första sidan så ser jag dock andra faror i det hela, ditt behov av att ha det värsta ser jag enbart som ditt problem.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
     
  6. Deebo83

    Deebo83 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2011
    Inlägg:
    249
    Mottagna gillanden:
    23

    MINA ENHETER

    Någon har glömt tala om för mig att du är den.officiella psykologen för forumet här...jag ber om ursäkt för det....

    Skämt o sido....lägg av för fan...

    Om jag vill ha det HTC har lovat mig och inget mer eller mindre så är väl inte det fel på något sätt? Jag vill ha ett flaggskepp som inte ersätts med en ny modell efter 4 mån (jo jag vet att det är mer)

    Jag vill ha ett htc som satsar på kvalitet i sin one serie...precis som dom har sagt.

    Okej, i mitt fall där jag fick telefonen gratis är det inte så illa, för jag kan slänga den imorgon och köpa en ny då jag tjänar på abbonemanget..

    Men stanna upp för en.sek och tänk på dom som precis köpt sig eb htc one x med tanken att dom köpt det bästa htc har att erbjuda...och så kommer dom hem nöjda o glada, sätter på tv för att slappna av...får då syn på att något som heter one x+ finns att köpa om en vecka..

    http://www.mobilizera.se/blogg/htc-satsar-mer-pa-kvalitet-an-kvantitet-2012/

    Där kan du bla läsa om vad som var sagt.
    Oavsett vad du tycker om min personlighet så vet du att jag har rätt, detär det som gör ont för dig och som driver dig till vansinne, till att du besöker denna tråd tre ggr per kvart minst.



    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
     
  7. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

    köper man en one x idag 8 månader efter den lanserats är man nog rätt medveten om att nya modeller kan ligga i pipen när som.
     
  8. Droid119

    Droid119 Guest

    HTC släppte sensation xe efter vanliga sensation. Inte fan var det någon som gnällde på det. Du kan göra en One X till en One X+ precis som man kan göra en vanlig sensation till sensation xe. Sluta gnäll..

    Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
     
  9. Deebo83

    Deebo83 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2011
    Inlägg:
    249
    Mottagna gillanden:
    23

    MINA ENHETER


    jo...men du förstår nog vad jag menar.






    Kommer aldrig sluta gnälla så länge jag har rätten till det i detta underbara svenska land!

    Om du e så mycket för utveckling o allt det där.jag upplevs gnälla om...varför sitter du med en sensation? :D

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
     
  10. Avarell_Dalton

    Avarell_Dalton Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 okt 2010
    Inlägg:
    1 909
    Mottagna gillanden:
    724
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro
    Att jämföra med bilar brukar aldrig bli bra men here goes.

    Alla vet att svenska bilar är säkra medan kinesiska bilar får urusla resultat i krocktester. Det sistnämnda vet kanske inte alla men så är det, de kan vara fina att titta på men inget att sitta i om det smäller.

    Kinesisk företagskultur har inte lika gamla rötter som exempelvis Sverige. Klimatet har liksom inte varit gynnsamt. Jag läste nånstans för många år sen, skrivet av nån klarsynt att om 1900-talet var USA:s så kommer 2000-talet att tillhöra Kina och det tror jag på. De är i många hänseenden redan vassare än USA. Om jag ska gå lite off topic så har jag läst att om Kina skulle sälja all sin amerikanska valuta skulle USA göra konkurs direkt - utan att passera gå.

    Perfekt påtryckningsmedel som USA redan tar hänsyn till i sin utrikespolitik. Men det finns områden där Kina inte är speciellt västerländskt.

    Jag har inte järnkoll på vilka länder som är kända för olika egenskaper och egentligen är det ju mest hörsägen och kanske inte mätbart men jag har iaf en känsla av att Kina inte är ett land som är känt för sin fina (bygg)kvalitet, de har andra kvaliteter.
     
  11. Droid119

    Droid119 Guest

    Jag älskar min Sensation? Och är inte så kräsen...?
     
  12. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

    Nej jag förstår inte alls... Om jag ser reklam för en ny telefonen på tv är det whatever. Det kommer alltid komma nya mobiler fort och så stort behov av att vara den "coola" i gänget som har den hetaste luren har jag inte. Det finns ingenting i hela den där här tråden som är nåt fel med htc eller andra tillverkade överhucudtaget tycker jag.

    Tycker mest du har lite skev bild av hur saker ska vara men det är ju tur att vi alla kan tycka och tänka som vi vill iaf ;) Man ska väl inte lägga så mycket värde i att tjafsa om såna här grejer eg. Jag tycker du har fel och på många punkter är otroligt barnslig och du tycker förmodligen precis tvärtom, vi kan lämna det där tycker jag.

    Slutligen tycker jag du ska köpa en iphone, det är en telefon i absolut toppskikt under 1 års tid. Den enda nackdelen är väl att ca 99.99% av alla andra du visar den för har den oxå ;)
     
  13. Deebo83

    Deebo83 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2011
    Inlägg:
    249
    Mottagna gillanden:
    23

    MINA ENHETER

    jag ska göra precis vadfaab jag vill och köpa vad jag vill när jag vill och ...ja...du fattar...#drygsomfan

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
     
  14. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

    jepp vi förstod det redan av första inlägget ;)
     
  15. sannispannisen

    sannispannisen Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 maj 2010
    Inlägg:
    635
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Det var ett seriöst inlägg.
     
  16. johnconnor

    johnconnor Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 apr 2012
    Inlägg:
    1 607
    Mottagna gillanden:
    393

    MINA ENHETER

    På swedroid finns det inga regler mot troll, så trolla på! ;):P
     
  17. h0nden

    h0nden Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 sept 2010
    Inlägg:
    190
    Mottagna gillanden:
    24

    MINA ENHETER

    Man köper iPhone (5 i detta fallet säger vi). Tycker man är cool i cirka 11 månader. Då kommer en ny modell med ett S efter och kanske en extra liten inställning nånstans. Som inte syns eller ännu värre knappt märks.

    Köper den. Kostar 7500kr.

    Är cool igen.

    Så har jag uppfattat Apple-universumet alla fall.
     
    -WR- gillar detta.
  18. Deebo83

    Deebo83 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2011
    Inlägg:
    249
    Mottagna gillanden:
    23

    MINA ENHETER

    Japp...du har uppfattat det helt rätt...

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
     
  19. crf_niklas

    crf_niklas Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jul 2011
    Inlägg:
    287
    Mottagna gillanden:
    86

    MINA ENHETER


    förlåt för att jag inte tyckter som du, du måste ju vara skitfarlig som skriver så jag vill vara vän med dig så du inte ger mig stryk irl ! ! !
     
  20. Deebo83

    Deebo83 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2011
    Inlägg:
    249
    Mottagna gillanden:
    23

    MINA ENHETER

    Okej....

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2