Söker programmerare för användargränssnitt i Android

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av Eltaelta, 18 okt 2012.

  1. Eltaelta

    Eltaelta Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2012
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Beskrivning

    Jag är tillsammans med min kollega i uppstartsfas av ett mycket spännande projekt med goda framtidsutsikter.
    Vi söker för nuvarande en duktig och dedikerad programmerare som behärskar Android, användargränssnitt, koppling till server/databas och som också kan bygga upp ett "backoffice". Alla dessa delar ska samspela i en symbios och användas på den kommersiella marknaden. Design och grafiskt skapande kommer att skötas av oss, för att din energi ska riktas på det du är bäst på: Programmering.
    Vi ser gärna att du som uppdragstagare har goda kunskaper inom samtliga områden och inte har problem att samarbeta som ett team.
    Utopin är att vi ska tillsammans jobba långsiktigt för att bygga upp produkten och kunna möta efterfrågan, och att du som är intresserad gärna delar vår vision och vill bli en av oss.
    Den beräknade arbetstiden är 1-2 månader, med start i Februari 2013.
    Ett stort plus är om du bor i, eller i närheten av Östergötland. Vi har vår bas i Norrköping, men kommer att arbeta runt om i hela Sverige på många spännande uppdrag.

    Ersättning

    Ekonomisk ersättning kommer att ske enligt följande:
    150.000SEK vid första intjänade vinsten på 500.000SEK i företaget. (beräknad tid: 10 månader tills denna vinst är intjänad)
    Om vi fungerar bra som team, och du är manad att fortsätta ditt jobb, kommer du att erbjudas att efter detta bli delägare i företaget.


    Presentation

    Vi är två 22 åriga grafiska designers med bakgrund inom webbdesign, foto och tryck. Vi är drivna entreprenörer med stora visioner vi saknar bara vårt tredje kugghjul som blir en del i vårt team.
    Vi har tidigare jobbat med flertalet projekt inom olika branscher.

    Kontakt

    Om du känner att DU är rätt person för jobbet, eller kanske känner någon som är, eller bara vill ha mer information var inte rädd att kontakta mig på:
    [email protected]
     
  2. Akira

    Akira Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 okt 2012
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ett tips bara för att underlätta för er, kolla upp ifall det finns några högskolestudenter som skulle vara intresserade. På It-utbildningar brukar man kunna hitta bra programmerare.
     
  3. D-Droid

    D-Droid Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 sept 2009
    Inlägg:
    1 348
    Mottagna gillanden:
    88

    MINA ENHETER

    Har ni referenser till tidigare arbeten ni utfört?