Fråga: Leverans från Halebop?

Diskussion i 'Galaxy S3 LTE' startad av Fredzz0rs, 15 okt 2012.

  1. AX3L

    AX3L Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2011
    Inlägg:
    144
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Det senaste jag hörde var att dom förmodligen får in en leverans i veckan och att jag som beställde kvällen den 11e med största sannolikhet skulle få en av dessa, beställde ni nyligen får ni nog vänta ytterligare någon vecka. Men jag chattade med supporten idag och dom hade inga nya uppgifter på leverans så det är bara att hålla tummarna!
     
  2. Pytn

    Pytn Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 okt 2012
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag är i samma sits, beställde min den 15:e oktober, inte hört ett ord. Ska nog försöka kolla med supporten vilken kö-plats man har inom kort. Eftersom jag kör på mecenat-rabatten(som för övrigt var ovanligt bra) så måste jag tyvärr vänta vidare..

    Även om 4G kanske inte är jätteviktigt idag så kan det nog bli större framöver, och dubbelt RAM-minne känns som en rätt viktig skillnad för mig.

    EDIT: Tydligen är jag plats 135 i kö, och jag gjorde min beställning den 14/10.
     
    Last edited: 29 okt 2012
  3. AX3L

    AX3L Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2011
    Inlägg:
    144
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Jo jag kör också mecenat-dealen så att köpa den hos telia känns ju inte så aktuellt. Och när jag väntat på 4G versionen tillräckligt länge för att inte kunna utnyttja 500kr cashback erbjudandet så känns det ju riktigt dumt att ändra sig nu...

    Precis som dig är det för övrigt mest det extra ramminnet jag är sugen på, speciellt eftersom det är svårt att komplettera med i efterhand. Visst, 1GB (varav långt från allt för övrigt är tillg. för oss) räcker säkert ett bra tag men det där tenderar ju som bekant att ändras ganska snabbt och vem kunde tex. för några år sedan tro att inte desirens internminne skulle räcka för all framtid? :D Mer minne = framtidssäkrare har min erfarenhet av teknik lärt mig helt enkelt.
    Dessutom ser vi ju redan nu en stor överbelastning av 3G-näten, och då är det nice att kunna köra 4G när det behövs (där det är stor belastning brukar det som bekant i regel finnas 4G täckning).

    Hur som helst är jag på plats 34 nu och kommer med största sannolikhet att få telefonen innan helgen enligt supporten. Som ett barn innan julafton :)
     
  4. jorego

    jorego Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 okt 2012
    Inlägg:
    47
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Orderdatum: 13e oktober - Fick precis ett mail om att paketet går iväg idag med posten.

    Skickat från min LT15i via Tapatalk 2
     
  5. bluehill

    bluehill Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jul 2012
    Inlägg:
    37
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

  6. bluehill

    bluehill Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jul 2012
    Inlägg:
    37
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

  7. Pytn

    Pytn Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 okt 2012
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    beställde min den 15/10, fick just mail om leverans nu.
     
  8. AX3L

    AX3L Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2011
    Inlägg:
    144
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Jag fick min igår (eller tekniskt sett i förrgår men avin kom inte förrän igår och jag hade inte något kolli nummer kunde jag inte hämta ut den tidigare). Riktigt nöjd hittills:D
     
  9. jahaja

    jahaja Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jun 2011
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Nu finns Galaxy s3 4G i vitt på lager hos halebop. Så ni som vill ha telefonen snabbare och i vitt kan avbeställa och beställa på nytt en vit som skickas direkt.