Problem: mikrofonstrul

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av SirBira, 11 nov 2012.

  1. SirBira

    SirBira Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2012
    Inlägg:
    28
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Hallå.

    Har börjat lessna på att jag vid VARJE samtal får höra "Ursäkta vad sa du? jag hör dig knappt". Hade samma problem med min första s2a som jag fick när jag tecknade abonnemang så jag fick en ny, med samma problem. Jag kollade serie numret och det var inte samma telefon jag fått tillbaks. Finns det någon konkret lösning? Eller ska jag behöva byta in fanskapet åter igen?


    Mvh
     
  2. Arbu11

    Arbu11 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 dec 2011
    Inlägg:
    1 716
    Mottagna gillanden:
    335

    MINA ENHETER

    Ring ett testsamtal till någon och pröva gå in under Meny och kolla på "Brusreducering"... Har för mig att den av någon anledning stängts av för vissa eller hur tusan det nu var :S Värt att kolla iaf :P
     
  3. brobjo

    brobjo Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 maj 2012
    Inlägg:
    326
    Mottagna gillanden:
    47

    MINA ENHETER

    Ja det stämmer. Kan oxå bero på att mjuka skal delvis täcker micken. Men slå på brusreduceringen så brukar det bli bättre. Luras heller inte av översättningsmissen kolla ist. På symbolen dwn ska inte vara överstruken.
     
  4. SirBira

    SirBira Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2012
    Inlägg:
    28
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag har nu skickat in den på lagning, skulle det vara samma problem en tredje gång så skulle jag få en galaxy s3 istället. nästan så man hoppas på att felet kvarstår när jag får tillbaks den haha