Spricka på min nya Galaxy Note 2?

Diskussion i 'Allmänt' startad av Drutten, 20 dec 2012.

  1. Drutten

    Drutten Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 aug 2009
    Inlägg:
    28
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej

    Min helt nya Galaxy Note 2 har några 'streck' på skärmen som jag är lite fundersam över. Ni som är experter, kan ni se på den bifogade bilden om det är något som ev kan bli värre och jag behöver få telefonen utbytt eller om det bara är något kosmetiskt som många telefoner har och inte är något att bry mig om.

    Det syns tydligast när skärmen är lite smutsig och släckt och ljus reflexteras. Men det kan även synas ganska tydligt ibland även när skärmen är tänd och ljuset reflexteras i vissa lägen. Om skärmen är helt renputsad syns det lite mindre.

    Jag har försökt söka lite både här på Swedroid och övriga nätet men hittar inget bra svar. Jag kanske inte söker på rätt ord bara.

    Bild:
    https://www.dropbox.com/s/tvt4uy47csjnovz/P1040364.JPG
     
  2. Fet

    Fet Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 okt 2011
    Inlägg:
    143
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Så ska det inte vara, kräv en ny på garantin.
     
    llama och Drutten gillar detta.
  3. malajo

    malajo Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2010
    Inlägg:
    1 698
    Mottagna gillanden:
    129

    MINA ENHETER

    Om han inte har orsakat det själv?
     
  4. Drutten

    Drutten Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 aug 2009
    Inlägg:
    28
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tack. Jag skickar in den. Skadorna, eller vad det nu är var där från början. Såg dom direkt när jag packade upp telefonen men tänkte att det inte såg så farligt ut och tänkte strunta i det. Har gått 10 dagar nu. Hur man ska bevisa att den var skadad från början vet jag dock inte hur man ska göra. Får se hur det går. Om jag kommer ihåg ska jag skriva här hur det gick.
     
  5. DavidW

    DavidW Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 okt 2010
    Inlägg:
    301
    Mottagna gillanden:
    46

    MINA ENHETER

    Det ser inte ut som en spricka! Ser mer ut som S-Pennan har orsakat det. Har du skärmskydd på?
     
  6. fugl12

    fugl12 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jan 2011
    Inlägg:
    221
    Mottagna gillanden:
    25

    MINA ENHETER

    Du borde ha skickat in den direkt. Kan bli krångligt att få dem att ta emot den nu när du använt den i 10 dagar