Köpa S3 av Markosgames.se

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Yaoodo, 9 jun 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Zooklubba

    Zooklubba Android Medlem

    Blev medlem:
    10 jul 2010
    Inlägg:
    6 394
    Mottagna gillanden:
    2 134

    MINA ENHETER

    Vad har du för övrigt anmält de för? Om du nu har lurat dessa kunder och som en skrev t.o.m beställt massa varor på en annan individ så är det inte mer än rätt att detta finns dokumenterat.

    Censur är ett mäktigt och även farligt vapen. Att du sedan vill tysta kritikerna genom göra anmälan känns lite väl skumt, vad har du att dölja? Så många klagomål så borde det ändå finnas en del grund i deras inlägg.

    Varför lovar du något som du inte kan hålla? Det är en ganska bra regel att inte lova något man inte kan garantera, nu syftar jag på stornordenstornorden;s inlägg.


    http://www.sweclockers.com/forum/13...larad-av-markosgames/index2.html#post11946228 där är ett påpekande att dina villkor inte stämmer, daterat till februari. Det står att du inte får bryta emballaget, det får man visst för att få testa varan.

    Det är ju precis det som har hänt.

    Känns som lite väl mycket dagisfasoner från er sida och även många kunder, men ditt track-record talar tyvärr för sig själv. Men visst hoppas jag för era kunders skull all lycka till.
     
  2. Mozze

    Mozze Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    1 380
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER

    när ett företag måste smöra så här mycket för sina kunder på nån rätt så random forum för allmänheten så signalerar det ganska självklart att the shit just aint worth it. betala 500kr mer och slipp all strul det kan komma med.
     
  3. Baraförettsvar

    Baraförettsvar Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 nov 2012
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Markosgames

    Min kompis blev blåst på 5 iphones av denna kille, han och hans mot försökte polisanmäla dig, men man kan ju inte det pga att du är försäljare, då säkerligen många försökt men du inte fått någon polisanmälning pga man inte kan polisanmäla dig
     
  4. Svenssons

    Svenssons Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jan 2013
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Blåst

    Är också blåst , KÖP aldrig från denna !!
     
  5. Marchello

    Marchello Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jun 2012
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Hej Svenssons! Det vart ju enkelt att bara skriva här och säga att man är blåst från Marko´s Games?! Precis som dem gjort på Sweclockers och minhembio. Skulle vara ganska trevligt om du besvarar detta inlägg och går vidare med att verkligen bevisa att jag lurat herr svensson. Om jag nu lurat dig så bör du även gå till polisen och anmäla mig vilket en fullt normal människa gör när dem blivit lurade. Men du är väl som alla andra och anklagar mig för att ha lurat dig på ett forum som t.ex sweclockers. Jag hoppas du vet vad orden förtal och ärekränkning betyder?

    Med all respekt till alla andra här i forumet så ber jag er att läsa alla svar och frågor som du hittar på sweclockers, minhembio m.m. Där har jag besvarat inlägg i över 6 år om att jag blåst folk men på något konstigt sätt så verkar folk inte förstå att om jag nu blåst allt och alla på vartenda öre så borde det ju finnas åtminstone en enda polisanmälan? är inte det lite konstigt?

    Mvh Marchello Josefsson / Marko´s Games
     
  6. Mattsson91

    Mattsson91 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 dec 2012
    Inlägg:
    94
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Varför stämma Sweclockers och minhemabio? Det är väl i alla fall användarna som skriver?

    Haha tycker det är lika roligt varje gång alla småföretagare lägger all sin tid på att googla efter forumtrådar om sitt eget företag och sen går in och ska smöra o snacka om anmälningar hit och dit istället för att lägga tid på att bygga upp ett seriöst och ärligt företag.

    Har man X antal hundra negativa kommentarer så lär det ju finnas grund för det. Det är ju inte så att folk sitter hemma och hittar på dåliga kommentarer om företag bara för att det är roligt liksom.
     
    soderkvist och neddie gillar detta.
  7. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

    word, den här snubben verkar lida av en enorm looser-mentalitet.
     
  8. soderkvist

    soderkvist Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jul 2010
    Inlägg:
    59
    Mottagna gillanden:
    1
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S7
    Telefon 2:
    Nexus 4
    ROM:
    Gammal men snabb och stabil, KitKat
    Telefon 3:
    Nexus One
    ROM:
    Oduglig ROM med HTC Sense. Why? :S
    Platta:
    Ipad 3
    Stämma Sweclockers blir lite som att han skiter där han äter om han ska sälja spel och teknikprylar. Som du säger så är det ju användare som skriver och inte webbtidningens redaktion.

    Ändå lite humoristiskt, det har varit som en lång fars ända sedan Marchello dök upp för första gången för några år sedan.
     
  9. Svenssons

    Svenssons Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jan 2013
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Hej Igen ,
    Som sagt är totalblåst , Som jag säger ovan köp aldrig från denna skojare, och Marko
    jag orkar inte ens prata eller diskutera ditt försvar , det är inte seriöst och de vet du.
    Det är en helvetesresa att försöka få rätt i ett sånt här ärende det vet du också.
    Så fortsätt kämpa på du kommer säkert få en massa nöjda kunder trots att jag inte blev en av dom . ÅTERIGEN HANDLA INTE!
     
  10. Ascii

    Ascii Android Expert Medlem

    Blev medlem:
    23 nov 2010
    Inlägg:
    10 163
    Mottagna gillanden:
    3 148

    MINA ENHETER

    Bättre att köpa en mobil dyrare hos en seriös säljare som t.ex. Elgiganten än att köpa hos halvskumma Internetaffärer, där ägarna knappt vet vad grammatik innebär.
     
  11. eyden

    eyden Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 apr 2013
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jepp, vill bumpa denna tråd så den håller sig levande. Marko är inte seriös och han sitter just nu med 1200 av mina kära små pengar som ett bevis på detta. Köp inget hos honom, lämna inte in något hos honom för då är risken stor att du på något vis blir lurad. Lämnade in min xbox för chippning och hämtade ut den utan att något gjorts med den, men pengarna jag betalade när jag hämtade ut den har jag inte sett röken av...
     
    Svenssons gillar detta.
  12. eyden

    eyden Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 apr 2013
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Just det, han kallar sig multimediashopen.com nu också.
     
  13. Svenssons

    Svenssons Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jan 2013
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Ja , han har jag med räkat ut för som jag skrivit tidigare.
    markosgames.com eller multimediashopen.com
     
  14. kopbem37

    kopbem37 Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    25 nov 2011
    Inlägg:
    199
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    haha precis
     
  15. Svenssons

    Svenssons Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jan 2013
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Försvarstalen från Markosgames eller multimediashopen verkar kommit av sig ,
    Vad kan man dra för slutssats av detta ? slut på internetuppkoppling kanske :)
     
    inact_0038 gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.