Jag söker en kalender med "check-boxes" - finns det ?

Diskussion i 'Applikationer' startad av Knetha, 6 feb 2013.

  1. Knetha

    Knetha Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 dec 2011
    Inlägg:
    73
    Mottagna gillanden:
    4
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    (Shhh... iPhone SE)

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    (Shhh... iPhone SE)
    Telefon 2:
    Sony Xperia Z5 Compact
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy S2 Plus
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab 10
    Jag skulle vilja ha en kalenderapp, får vara fristående utan syncning, där jag varje dag kan "bocka i" olika rutor istället för att skriva text.

    Man kanske vill markera vilka dagar man har tränat, har värk, har lagat mat, har tagit medicin, har fått in beställningar, äter frukost eller VAD SOM HELST. Man ska själv välja vilken text och hur många "bock-rutor" man vill ha varje dag. Sedan skulle jag gärna se hur många gånger jag bockat i respektive ruta, så jag kan se att jag bara ätit frukost 6 dagar en månad men tränat 22 dagar samma månad.

    Det enda som är i närheten som jag hittade när jag sökte var en app där man kunde fylla i vilka dagar man hade haft sex och vilken typ av sex man haft (hur länge och med vem och betyg och allt !). Tänkte att man kanske kan använda "telefonsex" till träning och "analsex" till om jag haft ont i ryggen men i sammaställningen sedan visas bara att jag haft jättemycket sex - och inte hur ofta varje typ har förekommit. :)
    https://play.google.com/store/apps/...EsImNvbS5qYnRhcHBzLlNleFBlcmlvZENhbGVuZGFyIl0.

    Så, finns det någon kalender med sådan funktion ???
     
    Last edited: 6 feb 2013
  2. AtEase

    AtEase Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 okt 2010
    Inlägg:
    278
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Jag tror att det är en task-app du behöver då.

    Astrid är en av de populära. Men det finns ju fler, som vanligt. Astrid kan du iaf synka med din googlekalender.
     
  3. Knetha

    Knetha Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 dec 2011
    Inlägg:
    73
    Mottagna gillanden:
    4
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    (Shhh... iPhone SE)

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    (Shhh... iPhone SE)
    Telefon 2:
    Sony Xperia Z5 Compact
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy S2 Plus
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab 10
    Men den är väl mer tvärt om, vad jag SKA göra - jag vill markera vad jag har GJORT för att i efterhand kolla upp när och hur ofta jag har gjort en sak.

    En vanlig kalendervy där man klicka på datumet och sedan sätter i sina bockar vore perfekt.