Tips: Beats Audio drivrutiner

Diskussion i 'RAZR - ROM-filer och utveckling' startad av teemfros, 25 sept 2012.

  1. teemfros

    teemfros Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2012
    Inlägg:
    32
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Som vanligt så är detta troligtvis bekant för de som hänger på xda, men tänkte dela med mig av något exceptionellt för er övriga. Nämligen Beats Audio drivisar till din telefon.

    Jag har tidigare kört med diverse equalizers för att ljudmässigt få ut så mycket som möjligt av telefonen, och har lyckats ganska bra. Dock testade jag Beats drivisar som finns att ladda ner från xda och ljudet blev bättre än jag kunnat förvänta mig. Just try it!!

    Nedladdning/instruktioner: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1525226

    Jag valde 6.27. Om någon har frågor eller problem, skriv så hjälper jag :-)
     
    Klickman och ASR gillar detta.
  2. Klickman

    Klickman Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jan 2011
    Inlägg:
    219
    Mottagna gillanden:
    20
    Operatör:
    Tele2

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Guide önskas

    Kan du göra en guide med downloadlinks till dom program som behövs för att få in drivisarna i mobilen?
     
  3. teemfros

    teemfros Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2012
    Inlägg:
    32
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Förlåt för att jag aldrig svarade till ditt inlägg, har inte varit här på ett tag.

    Jag skulle numera rekommendera AC!D audio v5 och eventuellt lägga på AC!D's beatsdrivisar. Jag kör på detta nu med Marshall headphones och ljudet är verkligen mäktigt för att vara från en mobiltelefon med ett ljudkort som inte är märkvärdigt.

    Om någon är intresserad så kan jag slänga ihop en steg-för-steg guide i en ny tråd (lovar att göra det denna gång) :D
     
    hossebo och Klickman gillar detta.
  4. Klickman

    Klickman Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jan 2011
    Inlägg:
    219
    Mottagna gillanden:
    20
    Operatör:
    Tele2

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Ja tack, en Acid-guide vore ännu bättre. Bring it on!