Hejdå O2X

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av Arne Anka, 12 mar 2013.

  1. Arne Anka

    Arne Anka Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 mar 2011
    Inlägg:
    87
    Mottagna gillanden:
    20

    MINA ENHETER

    Efter ganska exakt två år ligger det nu en sprillans ny Samsung här hemma och väntar på att simkortet skall aktiveras. Jag gillar fortfarande designen på den gamla och konstigt nog känner jag redan att jag kommer sakna den. Trots de irriterande buggarna LG envisats med att implementera. Men katastrofen med v30 fick mobilen att bli oanvändbar och LGs uppenbara ointresse innebär ett byte för min del.

    Tack och hej O2X.

    Och till LG om ni läser här så säger jag som flesta andra:

    En gång LG aldrig mer LG.

    Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2
     
    Wimz3n gillar detta.
  2. Wimz3n

    Wimz3n Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 sept 2011
    Inlägg:
    379
    Mottagna gillanden:
    60

    MINA ENHETER

    Kunde inte sagt det bättre själv. Är själv i mobilbytartagen och kan ju lugnt säga att LG glidit med nedanför både WP telefoner och iPhones. Men kommer sakna luren då storlek och vikt är idealt balanserad. Skärmen är magnifik. Har dock inte bestämt mig än vad gäller telefon då det inte finns någon naturlig ersättare... Kanske en Sony xperia z?

    LG har sedan lanseringen av O2X bara brutit löften och ljugit. Tror inte att det bara är runt O2X som LG skiter i sina kunder. Hur mycket Nexus de än gör så kommer de vara ett skitmärke i mina ögon.
     
  3. Deadbeat

    Deadbeat Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 dec 2011
    Inlägg:
    105
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Var ägare av en O2X, gillade faktiskt den luren. Har haft några mobiler sedan dess och nu sitter jag på en O4X, har aldrig varit nöjdare. :-)

    Skickat från min LG Optimus 4X HD via Tapatalk 2
     
  4. penne

    penne Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 nov 2011
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Förstår dig :)
     
  5. Magic163

    Magic163 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 mar 2011
    Inlägg:
    84
    Mottagna gillanden:
    52

    MINA ENHETER

    Köpte mig en när den kom ut, hade den i ca ett år, den fungerade fint, hade inga problem alls, men att uppdateringarna aldrig kom var inte så bra så det blev en hox och denna fick farsan, han bytte också ut den inom en tid :)
     
  6. Arne Anka

    Arne Anka Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 mar 2011
    Inlägg:
    87
    Mottagna gillanden:
    20

    MINA ENHETER

    På det hela taget är jag nöjd med min samsung, speciellt stabilitet och batteritid.
    LG:n är numer mest för barnens pettsonspelande och till det är den excellent

    Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2