Fråga: Skal till Xperia Z:an?

Diskussion i 'Xperia Z - Allmänt' startad av Pantsoff, 21 mar 2013.

  1. ymmij23

    ymmij23 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jun 2010
    Inlägg:
    197
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Sätter du på ett skal kan du aldrig ha den i dockan, med mycket få undantag. Det är inte många millimeter till godo i dockan direkt. Själv funderar jag på ett plånboks fodral, men det är en av anledningarna till att jag funderar en gång extra.


    Felstavningar, särskrivningar och annat trams skylls på TapaTalk
     
  2. Tobbis

    Tobbis Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 maj 2010
    Inlägg:
    381
    Mottagna gillanden:
    83

    MINA ENHETER

    På fodralfynd.se hittar du nu de nya Naked-skalen (som ersätter quicksand-serien som inte längre tillverkas) från ROCK. Se www.fodralfynd.se. Skalen är väldigtr tunna och ger en riktig premium-känsla.

    Finns även flip-case, också från ROCK, och lite billigare tpu-skal och skärmskydd.
     
  3. Pippirull

    Pippirull Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 nov 2009
    Inlägg:
    70
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

  4. Banan

    Banan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2010
    Inlägg:
    64
    Mottagna gillanden:
    18

    MINA ENHETER

    Om du tittar på videon så ser du att skalet går runt hela kanten, även när man viker upp den i stående så det går inte att ladda den i dockan med skalet på.
     
  5. Pippirull

    Pippirull Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 nov 2009
    Inlägg:
    70
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Men samtidigt ser man ju att det är utskuret för laddningskontakterna till dockan. Själva plastskalet ser ju väldigt tunt ut, och man har ju nån millimeter tilgoda i dackan så det skulle kunna gå.
    Men jag vet inte...Tänkte om någon har ett sådant och kan säkert bekräfta.
     
  6. garinge

    garinge Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2011
    Inlägg:
    276
    Mottagna gillanden:
    43
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Sony Xperia 5 IV

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Sony Xperia 5 IV
    Telefon 2:
    Sony Xperia 5 II
    Övrigt:
    Samsung Galaxy Watch 46mm LTE
    Jag köpte något plastskal på ebay med 3d vattendroppar på, utskuret för laddningsplåtarna
    Men enbart telefonen passar i dockan, och har en docka både på instrumentpanelen i lastbilen och hemma så skalet blev förpassat i sopkorgen :)

    Den är underbar att hålla precis som den är, like it's meant too, and still it's just a phone, not a million bucks :-P
     
  7. koobs

    koobs Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 feb 2011
    Inlägg:
    175
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Jag hade beställt http://www.spigen.com/cell-phone/ot...-protector-glas-t-premium-tempered-glass.html från mymbmobile.com
    fick hem den idag dock så hade dom skickat varianten med 0,4 MM glas. Nu är man ju lite lat utav sig om man ska smacka på 0,4an eller dryga sig och skicka tillbaka den och invänta den som har 0,26MM glas. Lär väl dock dröja 2 veckor.

    Alltid ska det vara nått!! Någon som provat både 0,4 glas och 0,26? Man lär väl inte märka större skillnad eller? :D 0,14 MM skillnad kan väl inte märkas eller? :)