Problem att lägga till APN i min mobil, någon som har Comviq/Comviq Kompis eft.frågas

Diskussion i 'Tele2 & Comviq' startad av RazerBlader, 21 apr 2013.

  1. RazerBlader

    RazerBlader Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 feb 2011
    Inlägg:
    165
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Hejsan!

    Jag har då problem att lägga till Comviqs APNer i min mobil, och jag har försökt o försökt o tryckt på spara men de sparas inte, och jag undrar, har någon lust att skicka en kopia på deras fil från "APN Backup & Restore" efter någon tagit en backup på deras APN, och skicka den med Comviqs inställningar?

    Anar att det är näst-sista utvägen, annars frågar jag Comviq om jag får lämna in den utan extra kostnad, går inte det sågår min Xperia Play till försäljning då jag ansträngt mig och aktivt försökt att fixa detta men det är omöjligt.

    och jag är mer än tacksam på förhand om någon vänlig själ vill hjälpa mig.
    Med vänliga hälsningar RazerBlader.

    Länk till Google Play för appen i fråga som jag tänkt använda mig av(gratis):

    https://play.google.com/store/apps/...mNvbS5yaXRlc2hzYWh1LkFQTkJhY2t1cFJlc3RvcmUiXQ..
     
    Last edited: 21 apr 2013
  2. Liten Strumpa

    Liten Strumpa Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 mar 2011
    Inlägg:
    217
    Mottagna gillanden:
    12
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    SonyEricsson Live with Walkman

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    SonyEricsson Live with Walkman
    Comviq brukar ha APN:ena i sim kortet tror jag i alla fall??

    när jag har satt in Comviq simkortet i mobilen eller surfplattan så uppdaterar den själv APN:en.....

    så det är kanske en idé att först prata med Comviq och eventuellt kolla om ett byte av simkort kan funka?
     
  3. Drasuten

    Drasuten Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2012
    Inlägg:
    198
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Testa att radera de APN som finns idag och sedan spara om på nytt.